Toch wil nog eens inhaken op diverse uitspraken.
Inderdaad, ben er van op de hoogte, dat je niet iedereen het naar de wens kan maken, zelf organiseer ik maar 6x per jaar bedrijfsfeestjes voor de diverse regio's. Dit soort feestjes behelst bij elkaar ruim 2500 feestende medewerkers. Een genot, om dit elke keer weer mee te maken / toespraak te houden en het applaus als organiseerd lid van de feest commissie in ontvangst te nemen.
De deelnemers die afhakken/niet mee kunnen doen door omstandigheden aan feestje X, probeer ik toch aan te laten sluiten bij feestje Y / Z of W.
Uiteindelijk is de bezetting toch zo'n 90%, wat echt zeer goed genoemd mag worden, enkel en alleen door flexiebeler op te treden van het organiseerende commitee naar de mensen waar je het voor doet.
Maar met iets meer flexiabliteit in deze organisatie (MAF), is er een toch misschien nog een mogelijkheid te vinden om andere leden/deelnemers/betalende Maf leden naar de jaarlijkse karting te trekken; door bijvoorbeeld in de oneven jaren dit spectakel te organiseren in de maanden mei of juni en in de even jaren in de maand september

Geeft veel meer deelnemers meer rek/flexibiliteit, om mee te kunnen doen.
Veel van onze leden hebben ook (schoolgaande) kinderen, als jullie de kans zien, een week nadat de scholen zijn begonnen, zo'n "zomerse wedstrijdje" te organiseren, dan zijn al veel gezinnen, in het stramien van kinderen/school/werk en hobby, zodat deze mensen opeens veel meer mogelijkheden zien, om aan deze happening te kunnen deelnemen.
Ook dit is maar een idee, om toch andere groepen deelnemers te kunnen generen, zodat ze misschien eens om de 2 jaar een mogelijkheid zien/krijgen om hieraan deel te nemen. Okk deze leden zijn (betalend) lid van het MAF en verdienen een kans.
Zelf heb ik samen met mijn vrouw, hemel en aarde moeten bewegen, om toch te kunnen deelnemen aan dit evenement, enkel bij het reisbureau, was het niet meer mogelijk om een terugvlucht te krijgen vóór de forumkarting, waardoor wij weer andere problemen hebben gemaakt met anderen mensen op onze werkplekken.
En ga alsjeblieft niet roepen, "dan had je veel eerder je reis moeten boeken", idd, die mogelijkheid is heel goed voor mensen met een vaste week ritme / rooster, maar helaas, is die optie in dit gezin gewoon onmogelijk.
Hierbij hoop ik, dat het MAF, mijn overweging eens in ogenschouw wil nemen en wens jullie allemaal een genoeglijke karting toe, en dat de beste mag winnen.
Ron