. Nu maar hopen dat je niet tegen lakproblemen aan loopt
 . Nu maar hopen dat je niet tegen lakproblemen aan loopt  . Wat is de reden dat de sedan en de estate in verschillende kleuren zijn uitgevoerd?
 . Wat is de reden dat de sedan en de estate in verschillende kleuren zijn uitgevoerd? . Nu maar hopen dat je niet tegen lakproblemen aan loopt
 . Nu maar hopen dat je niet tegen lakproblemen aan loopt  . Wat is de reden dat de sedan en de estate in verschillende kleuren zijn uitgevoerd?
 . Wat is de reden dat de sedan en de estate in verschillende kleuren zijn uitgevoerd?Dat zat ik me ook al af te vragenSilverarrow schreef:Ziet er prima uit Ron, Schuco heeft prima werk geleverd met de C-klasses. Nu maar hopen dat je niet tegen lakproblemen aan loopt
. Wat is de reden dat de sedan en de estate in verschillende kleuren zijn uitgevoerd?
 Het zijn wel twee zeer gave modellen vooral in deze Notartz uitvoeringen. Ik ben benieuwd wat je ons gaat showen uit Houten
 Het zijn wel twee zeer gave modellen vooral in deze Notartz uitvoeringen. Ik ben benieuwd wat je ons gaat showen uit Houten  

Maurice & anderen bedankt voor jullie commentarenSilverarrow schreef:Ziet er prima uit Ron, Schuco heeft prima werk geleverd met de C-klasses. Nu maar hopen dat je niet tegen lakproblemen aan loopt
. Wat is de reden dat de sedan en de estate in verschillende kleuren zijn uitgevoerd?

. Nu je het zegt heb ik inderdaad al eens polizei met blauwe bestickering voorbij zien rijden op de autobahn
 . Nu je het zegt heb ik inderdaad al eens polizei met blauwe bestickering voorbij zien rijden op de autobahn  .
 . 

Heb laatst ergens gezien dat Shuco ook met een normale sl65 in 1:18 komt.
  Heb laatst ergens gezien dat Shuco ook met een normale sl65 in 1:18 komt.
Faultier schreef:I wonder how it compares to the PMA scale 43.