Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik zie dat ik op 5 mei 2009 hier voor het laatst reageerde met de mededeling dat ik ging stoppen met 1/64 autootjes verzamelen. Dat heb ik ook gedaan. Momenteel houd ik er vooral een (minichamps) porsche 1/43 verzameling op na. Daaarnaast heb ik nog enkele 1/18 Mustangs en wat overige 1/43 modellen.
Ik heb sinds kort een nieuwe kamer ingericht waarin de modellen eindelijk weer tot hun recht komen in vitrinekasten. Voor de 1/18 Mustangs en de overige 1/43 modellen heb ik een Ikea Bertby vitrinekast. Die is zeker bekend hier, want het idee om ze te gebruiken heb ik op dit forum opgedaan. Hieronder 2 foto's ervan:
Daarnaast heb ik een maandje geleden nog een vitrine op maat laten maken voor mijn 1/43 minichamps porsches. Ik heb dat laten doen bij http://www.heinsvitrines.nl, ik kreeg van hun een kale houten vitrine met plexiglas deurtjes afgeleverd. Deze heb ik hierna zelf zwart gespoten. En ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben met het resultaat:
Danku danku danku! Ik kan inderdaad met de ruimte nog wel even vooruit. Maarja deze week komen er onder andere 3 Cayennes aan, dus dan is die kast zo vol