En er is weer heel wat nieuws te melden. Ach de onderdelen zijn klein, maar het werk was er niet minder om

Ik heb de ventilatoren voor de motorkap af en hier even gedryfit.
Ook wilde ik de motorkap kunnen schanieren, dus ben ik aan het buigen gegaan. Na een paar pogingen had ik een juiste schanier en 10 minuten later de tweede.
En toen heb ik de keuze gemaakt om de kofferdeksel maar open te snijden. Die moet straks ook netjes open en dicht kunnen, maar dan moet de deksel wel netjes gelijk met de body komen te liggen. Ik heb daarom van 0,5 mm dik plastic plaat een zelfde vorm uitgesneden als de kofferdeksel, maar dan net een paar mm groter.
Daar heb ik vervolgens weer een stuk uit gesneden, dat kleiner is dan de kofferdeksel, zodat ik een mooie rand overhoud, waar de kofferdeksel op kan komen te rusten.
Als laatste heb ik de luchtopening voor zien van 4 kleine lamellen en heb ik de rest dicht gezet met plamuur.
Ik heb met tape de binnenkant van de kofferdeksel afgetekend en het juiste profiel aangegeven. Dat profiel heb ik weer uitgesneden en aan de binnenkant geplakt, met dit als resultaat.
Er moet alleen nog een ronde ring komen voor het tankje dat in de kofferruimte zit.
Tot zo ver
Arno