In welke auto rijden we zelf
Re: In welke auto rijden we zelf
Ik heb mijn mercedes 250td verkocht en in de plaats kocht ik vorige week deze mercedes 190D die splinternieuw is!

Ik erin

Laatste foto

Ik erin

Laatste foto
Autotechnieker => mijn job en passie 

Hoeveel heeft ie gelopen dan?
Leuk voor je hoor, zo'n ouwe baby Benz.
Leuk voor je hoor, zo'n ouwe baby Benz.
Wss nog relatief nieuw, weinig km's gelopen, strak interieur
splinternieuw = als nieuw denk ik
Strkke Benz!

splinternieuw = als nieuw denk ik

Strkke Benz!

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Ik rijd nu al weer een jaar in mijn Opel. Het is een Astra 5drs 2.0 16V Turbo met ongeveer 240 pk.
De auto is oa voorzien van: Xenon verlichting (adaptief), vol lederen bekleding, OPC pakket, sportpakket + (met electronish gerelde schokdempers), regencensor enz.

De auto is oa voorzien van: Xenon verlichting (adaptief), vol lederen bekleding, OPC pakket, sportpakket + (met electronish gerelde schokdempers), regencensor enz.

hij heeft 196000 km wat 2 keer niks is voor zon wagen en er is nergens roest aan, net nieuw 

Autotechnieker => mijn job en passie 

- viva la france
Ik rij nu ruim een jaar in een Renault Clio 2 uit 2005, 1.2 16V
Hij nog helemaal orgineel, En dat vind ik prima,
Heb alleen de mistlampen aan voorzijde geel gemaakt d.m.v. folie. --> Franse auto
Het is een apart kleurtje oranje, Waar er niet zo veel van zijn, Ik ben er tot nu toe nog maar 3 !!! tegengekomen die dezelfde kleur hadden.
En dat terwijl ik veel km rij. Ik rij prive zo'n 33.000 km per jaar en voor m'n werk zo'n 90.000 km per jaar

Hiervoor had ik een Renault Clio 1 uit 1998, Wat me ook goed is bevallen, maar de onderhoudskosten werden steeds hoger, daarom heb ik die ingeruild voor de Clio die ik nu heb
Hij nog helemaal orgineel, En dat vind ik prima,
Heb alleen de mistlampen aan voorzijde geel gemaakt d.m.v. folie. --> Franse auto

Het is een apart kleurtje oranje, Waar er niet zo veel van zijn, Ik ben er tot nu toe nog maar 3 !!! tegengekomen die dezelfde kleur hadden.
En dat terwijl ik veel km rij. Ik rij prive zo'n 33.000 km per jaar en voor m'n werk zo'n 90.000 km per jaar

Hiervoor had ik een Renault Clio 1 uit 1998, Wat me ook goed is bevallen, maar de onderhoudskosten werden steeds hoger, daarom heb ik die ingeruild voor de Clio die ik nu heb
Volgens mij zie ik hier wel eens een CLio rijden in die kleur. Staat hem erg mooi idd! 

Dit is mijn dagelijks vervoer, Volvo V40

mvg andy

mvg andy
LOTUS CARS - designed to impress - build to race
Mooie velgen onder de Volvo, nu nog iets verlagen voor de betere looks.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Velgen zijn zeker erg prettig, ik zou de Volvo juist niet verlagen.Brimbrammer schreef:Mooie velgen onder de Volvo, nu nog iets verlagen voor de betere looks.
Een degelijke wagen moet ook een degelijke wagen blijven en ook chique

- Jolly Club
Niks meer aan doen, moet naast beetje stoer ook beetje bruikbaar blijven als pakezel toch ?! 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -