Ik heb helaas de laaste tijd geen nieuw model aangeschaft, maar heb wel een project afgerond, waar ik al een geruime tijd mee bezig was een deels te volgen was op ombouwprojecten...
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 63&start=0
Het betreft om een AA Porsche Carrera GT die als schade model een juist project voor mij bleek te zijn. Gespoten in
Champagne is dit voor mij wel een erg mooi gelukt project, en heet nu voor mij
Upgrades CGTmaar ja, oordeel natuurlijk zelf maar, de meesten vinden het zonde om een Autoart aan te pakken, die moeten dan maar gauw naar een ander topic

Ik heb er iedergeval geen moeite mee. Even voor de duidelijkheid, ik heb niet een bestaand model in1:1 proberen na te maken, maar geheel naar mijn eigen inzicht en ook inspelende op de toen betreffende schade aan het model.

Er is wel een waarschuwing

Er zijn veel foto's...

Veel CF gebruikt, geeft een zeer mooi kontrast, naar mijn idee...

Spoiler beweegd nog steeds omhoog en omlaag...

Ook in het interieur veel CF...let ook op het pookje... De rest van de delen zijn ook in Champagne gespoten...

Gordels zijn nu satijn (room) wit...

Naast zijn standaard (braaf uitziende vergeleken met de upgrades CGT) broertje...

Ik heb de Upgrades CGT voor 3mm en achter 2mm verlaagd, de wielen rollen nog steeds!!!!

Nieuwe hobby? Nee hoor, vond het wel erg gaaf om een 1:18 helicopter erbij te hebben, het liefst een Apache, maar deze doet ook... Misschien ga ik die ook nog een keer upgraden

Met die glanzende voorspoiler sluit ik dit project af... Ben nogmaals zeer tevreden en ben zeer benieuwd wat de reacties hierop zal zijn!!!