Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
Re: Upgrades: CHAMPAGNE Porsche Carrera GT
Dik hoor, totaal anders geworden dan de standaardauto!
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Jazeker mooi gedaan en het is een fraaie wagen van zichzelf. 

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Eigen ontwerpen zijn gaaf en bovendien scheelt het in uitdagingen die soms in schaal niet te halen zijn. Je kan volledig je eigen gang gaan en doen wat je zelf wilt en wat te realiseren is. Ik vind hem echt super gaaf geworden en de zwarte deuren zijn misschien niet ieders smaak, het maakt hem zeker extra dik. Ook alle detailering die je hebt gedaan en dan de eerste foto met de heli erbij
Wat wel jammer is, dat je wat scheurlijntjes ziet op de achterbumper. Misschien dat als je nog tijd heb de bumpers zou kunnen plamuren en opnieuw zou kunnen spuiten, dat is hij het zeker waard

Wat wel jammer is, dat je wat scheurlijntjes ziet op de achterbumper. Misschien dat als je nog tijd heb de bumpers zou kunnen plamuren en opnieuw zou kunnen spuiten, dat is hij het zeker waard

Naar aanleiding van een vraag over de spiegels, van Hakushi, heb ik het aangepast... nu ook CF spiegels:

Ook waren er verdeeldheid over de meningen over het "donkere" deel bij de deuren...dit is uiteraard een stukje CF, hoeft niet ieders smaak te zijn, maar hier de inspiratie:

Carrera GT by 9ff
En hier de uitvoering, een close-up:

Ik had ook geen foto geplaatst van de motor, bij deze:

Ook waren er verdeeldheid over de meningen over het "donkere" deel bij de deuren...dit is uiteraard een stukje CF, hoeft niet ieders smaak te zijn, maar hier de inspiratie:

Carrera GT by 9ff
En hier de uitvoering, een close-up:

Ik had ook geen foto geplaatst van de motor, bij deze:

Inderdaad, ik had beter met plamuur moeten werken, maar had eerlijk gezegd niet gedacht dat de rest van de auto zo naar tevredenheid zou lukken, maar kan natuurlijk altijd nog... bedankt voor je commentsMr. Dj M. schreef:Eigen ontwerpen zijn gaaf en bovendien scheelt het in uitdagingen die soms in schaal niet te halen zijn. Je kan volledig je eigen gang gaan en doen wat je zelf wilt en wat te realiseren is. Ik vind hem echt super gaaf geworden en de zwarte deuren zijn misschien niet ieders smaak, het maakt hem zeker extra dik. Ook alle detailering die je hebt gedaan en dan de eerste foto met de heli erbij![]()

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
ha, da's leuk, iemand die iets dat ik leuk vind uitvoert.....
dat doet me vriendin niet eens!
maar hij is nu NOG ietsie mooier dan ie al was.

en gelukkig heb je die 9ff velgen niet gekopieerd!!!!!!!!
hehe
wat zijn die lelijk!
dat doet me vriendin niet eens!
maar hij is nu NOG ietsie mooier dan ie al was.

en gelukkig heb je die 9ff velgen niet gekopieerd!!!!!!!!
hehe
wat zijn die lelijk!
- Jaap
- Contacteer:
Inderdaadhakushi schreef:en gelukkig heb je die 9ff velgen niet gekopieerd!!!!!!!!
hehe
wat zijn die lelijk!

- Mr. Dj M.
Met het carbon op de spiegels trek je het thema mooi door en goed om te horen dat je wellicht nog eens de achterbumper helemaal top gaat maken

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Wauw, die is bruut. 

- SuperCars
- Contacteer:
Ik heb veel van die projecten gezien maar jij kan er echt wat van zeg
Zeer net.
En idd goed dat je de velgen zo gelaten hebt ziet er ook een stuk beter uit dan

Zeer net.
En idd goed dat je de velgen zo gelaten hebt ziet er ook een stuk beter uit dan

Heel mooi gedaan dit!
Ik vind alleen de kleur niet mooi, maar ik ben sowieso niet zo Porsche-minded, dus het moet ook wel extreem mooi zijn, voordat ik een Porsche mooi vind, maar ach....
Ik moet zeggen dat ik hem op de foto's waar hij meer naar het zilver neigt mooier vind.
Maar dit alles neemt niet weg dat het erg strak gedaan is!

Ik vind alleen de kleur niet mooi, maar ik ben sowieso niet zo Porsche-minded, dus het moet ook wel extreem mooi zijn, voordat ik een Porsche mooi vind, maar ach....
Ik moet zeggen dat ik hem op de foto's waar hij meer naar het zilver neigt mooier vind.
Maar dit alles neemt niet weg dat het erg strak gedaan is!

- SupercarFan
Mooi gedaan, maar het is niet echt mijn stijl..
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
*** Thanks again voor de reacties ***
Ik las gisteren in de krant dat Uwe Gemballa het loodje heeft gelegd, of beter gezegd, het loodje heeft gehad...
R.I.P.
AutoWolf schreef:Gemballa heeft een concurent![]()
Hij is erg vet![]()
![]()
Very good!
Ik las gisteren in de krant dat Uwe Gemballa het loodje heeft gelegd, of beter gezegd, het loodje heeft gehad...
R.I.P.
Upgrades: Kyosho BMW 2002 Turbo - BBS
Eindelijk de tweede ombouw klaar voor W123 - forumlid. De eerste was een BMW 323i Alpina, nu een BMW 2002 Turbo van Kyosho. Er moesten BBS velgen onder komen, verlagen en zeer belangrijk, de wielen moesten blijven draaien en de stuurinrichting moest in takt blijven. Nu is alleen de voorkant verlaagd, de offset v.d. velgen ook aangepast, zodat het velgbed niet te diep kwam te liggen en heb deze ook een gouden verflaag gegeven, zoals gewenst. Eigenlijk moeten er dikkere (ballon) banden omheen, maar deze waren niet voor handen. De pics:

Vishal, veel plezier ervan en hoop dat hij in de smaak valt

Vishal, veel plezier ervan en hoop dat hij in de smaak valt