Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Ben d'r deze keer zeker weer bij samen met de 2 jongens van mij .
Heb al wat modellen in m'n kop zitten die ik graag wil hebben en ik
hoop daar ook kan vinden .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
squadraminiatura schreef:Ik ben ook weer aanwezig, en wederom met een tafel samen met mijn vaste modelauto maatje.
Weer een ratjetoe op de tafel
Groeten,
Ferry
Ik kom ook zaterdag en dit keer alleen de rest kan niet of wil niet.
Ik wil effe praten met de man van http://www.vitrinesopmaat.nl/ ik heb daaro een kast op maat besteld en we moet nog een paar dingen bepraten daaro, hij staat ook altjd op de beurs met kasten.
Ben voor de eerste x geweest en is me zeer goed bevallen, opbrengst van vandaag 28 stuks allemaal luchtgekoeld en eindelijk ook de Otto VW Golf MK2 GTI G60