Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan iemand mij de waarde vertellen van deze 2 blauwe rakkers?
nieuwstaat, met ovp.
zo een monte carlo als hieronder heb ik regelmatig, ik verkoop ze dan meestal voor 8 tientjes, maar dan zijn ze zonder doos, wat is nu een reële waarde van een exemplaar wat nieuw is en met de ovp
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
haai,
Ben neiw hier
ik heb door de loop der jaren een redelijke verzameling opgebouwd , veel bburago's
maar ik heb nu besloten me verzameling te gaan verkope , 1 model kan ik niet zo goed insgatten
peugeot 206 "WRC" van AutoArt mét doos , maar de entenne is fgebroke , was dit ding waard ,
alvst bedankt
groeten Jeroen
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie
Er zijn nog steeds mensen die hier 200-300 euro voor durven te vragen. mijn ervaring is dat deze dagen niemand dat er meer voor wil neerleggen voor een model dat te vaak aangeboden wordt met verkleurde vleugeldecals.
het is wel 1 van de zeldzaamste minichamps ferrari modellen, dus ik zou zeggen zet hem op marktplaats en wacht af
(mocht je hem niet kwijtraken, wil ik hem wel van je overnemen)
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ik zou 300 vragen, dan krijg je 6 per stuk, 4 is wel heel weinig. He t hangt natuurlijk af in welke staat ze verkeren. Als ze allemaal lichte beschadigingen hebben is 200 reëeler
Wat zijn de volgende modellen ongeveer waard? Want ik heb al wat zitten zoeken maar vind ik weinig of niks over..
1) Porsche 911 (993) GT2 Presentation , die rode met zilvergrijs en 95 aan de zijkant , UT-Models
2) Porsche 911 (996) GT2 (donker grijs) AutoArt
3) Porsche 911 (993) GT2 Evo (wit) UT-Models
4) Porsche Carrera GT , de High End versie , met lederen interieur , Porsche uitgave , Minichamps