Route Nationale, het einde van een topic (23-02-2011)
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Route Nationale, Franse nostalgie (Tripoux 01-11-2010)
Echt genieten je foto's! 

Merci voor de reacties. Hier nog een plaatje, dat de bloedbanden tussen Fiat en Simca (vanaf 1935) toont:

source: http://www.forum-auto.com/

source: http://www.forum-auto.com/
Bijzonder sfeervolle foto's, zoals we van je gewend zijn! 

- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18

En die sfeer die je oproept met de oude kaarten, typeplaatjes, tijdsfoto's etcetera.... GEWELDIG

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
- peugeot-gek
wow wow wow het is hier weer te moeite om langs te komen.

Wat zijn oude wagens toch leuk.
net de volledige topic gelezen.
Zaligste topic die ik ooit ben tegengekomen
Knappe modellen, mooie bijkomende foto's hoe het vroeger was, je reisfoto's, ...
dit is eentje dat ik blijf volgen
Zaligste topic die ik ooit ben tegengekomen

Knappe modellen, mooie bijkomende foto's hoe het vroeger was, je reisfoto's, ...
dit is eentje dat ik blijf volgen

Dank voor alle complimenten.
@Senneboy: het hele topic? Dat is nogal wat! Leuk dat je het zo waardeert. Je bent morgen zo'n 30km bij mijn huis verwijderd denk ik. Ik hoop dat je succes hebt met je Michelin-aankopen. Het is je gegund.
Vandaag 4 nieuwe aankopen: Citroën TUB (daar hoopte ik al op), Peugeot J7 Rallongée (eindelijk), Peugeot 301 Fourgonnette (die kende ik nog niet) en Renault 300 kgs (Juvaquatre). Foto's volgen uiteraard later.
Een foto van een aandoenlijk voorwielaangedreven TUBje:

Ik heb wat met die auto. Een HY vind ik geweldig, maar een TUB zou bijna uit een stripverhaal weggereden kunnen zijn.
Hoge aaibaarheidsfactor.
@Senneboy: het hele topic? Dat is nogal wat! Leuk dat je het zo waardeert. Je bent morgen zo'n 30km bij mijn huis verwijderd denk ik. Ik hoop dat je succes hebt met je Michelin-aankopen. Het is je gegund.
Vandaag 4 nieuwe aankopen: Citroën TUB (daar hoopte ik al op), Peugeot J7 Rallongée (eindelijk), Peugeot 301 Fourgonnette (die kende ik nog niet) en Renault 300 kgs (Juvaquatre). Foto's volgen uiteraard later.
Een foto van een aandoenlijk voorwielaangedreven TUBje:

Ik heb wat met die auto. Een HY vind ik geweldig, maar een TUB zou bijna uit een stripverhaal weggereden kunnen zijn.
Hoge aaibaarheidsfactor.
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
Zojuist ook je topic even door genomen vanaf pagina 1 maar wat een leuk topic om te volgen ik heb het geloof ik al eerder gezegd.
de afwisseling tussen je aangeschafte modellen , de zeer mooie nostalgische foto's en de vakantiekiekjes maken dit een topic waar ik in ieder geval iedere dag weer naar uit kijk om te kijken of er weer een update is!!!
de afwisseling tussen je aangeschafte modellen , de zeer mooie nostalgische foto's en de vakantiekiekjes maken dit een topic waar ik in ieder geval iedere dag weer naar uit kijk om te kijken of er weer een update is!!!
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Mooi van de forum leden,dat dit topic zo gewaardeerd word.....Tripoux,het is je gegund vriend...

Het is intussen al weer 2 jaar geleden dat ik in Frankrijk was. Na Champagne en Auvergne, hopen we komende zomer de Bourgogne te bezoeken.
Een plaatje van de omgeving:

Nog maar eens een paar aardige plaatjes van onze vakantie 2008 (Allier/Auvergne en de reis erheen) om alvast wat in de stemming te komen.

In de streek die we willen gaan bezoeken ligt ook het Château de Montjalin, waarin het Musée de voitures de chefs d'État gevestigd is.
Een museum met auto's van voormalige staatshoofden. Zie ook http://www.voitures-presidentielles.com/

Ik ben benieuwd.
Een plaatje van de omgeving:

Nog maar eens een paar aardige plaatjes van onze vakantie 2008 (Allier/Auvergne en de reis erheen) om alvast wat in de stemming te komen.

In de streek die we willen gaan bezoeken ligt ook het Château de Montjalin, waarin het Musée de voitures de chefs d'État gevestigd is.
Een museum met auto's van voormalige staatshoofden. Zie ook http://www.voitures-presidentielles.com/

Ik ben benieuwd.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Gaaf joh...je zou die 404 bijna kopen he? Die foto met dat vijfdeurs vijfje is leuk. Heb je die op Wallpaper grootte. Lijkt me wel leuk als Wallpaper! 
EDIT: deze dus

EDIT: deze dus

Laatst gewijzigd door freeroad op di 02 nov 2010 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie fotos,om stil van teworden,die muurschilderingen met reclame vind je in de Belgische ardennen ook nog....
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
weer erg geslaagde foto's tripoux
zeker de foto's van de 5jes !

zeker de foto's van de 5jes !
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Geweldige aanvullingen! De TUB hoop ik ook nog te vinden, wat een charmant, 'zelfgetimmerd' bestelwagentje.