LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: LamboDieCast - 23 sep : 1/64 modellen - 31 stuks p53 !
Zo dat is een mooie set zeg
Maar inderdaad wel erg duur die 90 euro aan kosten.....

Maar inderdaad wel erg duur die 90 euro aan kosten.....
Re: LamboDieCast - 19 sep : oranje Gallardo LP550-2 1/18 p51
Je moet er wat voor over hebben helambodiecast schreef:Ik wil wel hoor ... maar dan slaap ik in het hondenhok vrees ik![]()
![]()

Mooi setje die aanwinst zeg! Vooral de LP670-4 serie ziet er mooi uit zeg!
Even Offtopic hoor, maar waarom was de lamborghini club nou niet aanwezig bij het oldtimer festival van afgelopen vrijdag?
Op de site stond gewoon dat ze aanwezig zouden zijn, dus ik ben eigenlijk speciaal voor de lambo's naar zandvoort gegaan,en ben van een koude kermis thuis te komen.
Ontopic: Mooie deal hoor, al die kleine lambo's
Bastiaan.
Op de site stond gewoon dat ze aanwezig zouden zijn, dus ik ben eigenlijk speciaal voor de lambo's naar zandvoort gegaan,en ben van een koude kermis thuis te komen.

Ontopic: Mooie deal hoor, al die kleine lambo's

Bastiaan.

- lambodiecast
Ik kan niet alle details geven, maar het kwam er op neer dat de Lamborghini's niet welkom waren op het Nationaal oldtimer festival in ZandvoortEspada schreef:Even Offtopic hoor, maar waarom was de lamborghini club nou niet aanwezig bij het oldtimer festival van afgelopen vrijdag?
Op de site stond gewoon dat ze aanwezig zouden zijn, dus ik ben eigenlijk speciaal voor de lambo's naar zandvoort gegaan,en ben van een koude kermis thuis te komen.:

oke dit is een heeeeerlijk setje en de race lambo zijn de toppers vind ik.
Schitterende uitbreiding.
De race Lambo's zien er geslaagd uit.

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 1 nov : 1/18 Diablo limited edition p54
Dit weekeinde even naar Houten geweest voor het jaarlijkse AutoMotoItalia event, héél wat mooie Italiaanse auto's gezien, maar ook enkele zeer interessante standen met modelauto's ... en eentje had wel iets héél bijzonder in de aanbieding :
de gelimiteerde editie van de Diablo in 1/18 van Bburago in chroom, deze werd in de jaren negentig voor de Bijenkorf gemaakt in een zeer kleine oplage.

Zoek al lang naar deze speciale versie, er zijn er verschillende op eBay te vinden, maar dit zijn gewoon verchroomde modellen, dit is een echte Bijenkorf uit 1994, zelfs het Bburago boekje zat nog in de doos
Echt een schitterende aanwinst, niet echt goedkoop, maar ik heb hem toen hij pas uitkwam gemist, en zoek er al meer dan 15 jaar ... en nu eindelijk gevonden.
Mark
de gelimiteerde editie van de Diablo in 1/18 van Bburago in chroom, deze werd in de jaren negentig voor de Bijenkorf gemaakt in een zeer kleine oplage.

Zoek al lang naar deze speciale versie, er zijn er verschillende op eBay te vinden, maar dit zijn gewoon verchroomde modellen, dit is een echte Bijenkorf uit 1994, zelfs het Bburago boekje zat nog in de doos

Echt een schitterende aanwinst, niet echt goedkoop, maar ik heb hem toen hij pas uitkwam gemist, en zoek er al meer dan 15 jaar ... en nu eindelijk gevonden.
Mark
Die verkoper had er meer staan...
Toch een van de leukste van het lot.

- lambodiecast
Ik was er pas op zondag, en heb er maar eentje gezien, had ie echt meer van deze chrome versies ?OTF'er schreef:Die verkoper had er meer staan...
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
De Diablo blijft één van de betere Bburago's. Dit is natuurlijk een hele speciale en een leuke om in de verzameling te hebben 

Ik was er gisteren ook, maar ik bedoel dat hij nog meer verschillende Bijenkorf-modellen had staan (enkele Ferrari's etc.)lambodiecast schreef:Ik was er pas op zondag, en heb er maar eentje gezien, had ie echt meer van deze chrome versies ?OTF'er schreef:Die verkoper had er meer staan...

Appart model, hoeveel zijn er precies gemaakt?
- alain_1978
Dat waren toch nogal tijden hé met Bburago. Eigenlijk was die Diablo best een aardig model als je hem nu terug ziet.
Er zit precies een donkere tint in het chroom hé? Lijkt precies meer op gunmetal-kleur zoals Mini Miniera enkele modellen heeft geschilderd destijds.
Mooie en zeldzame aanwinst
Er zit precies een donkere tint in het chroom hé? Lijkt precies meer op gunmetal-kleur zoals Mini Miniera enkele modellen heeft geschilderd destijds.
Mooie en zeldzame aanwinst

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Machtige verzameling en site hoor. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.