Echt een update om trots op te zijn

Dat gaat wel lukken hoor. Er zijn 9 Ferrari LM overall winners. Zo heel veel ruimte neemt het kistje niet in.rpi schreef:Dat ziet er klasse uit![]()
![]()
Leuke kist, maar daar moet je wel een mooi plekje voor hebben om hem uit te stallen.
Prijs viel me 100% mee zeker voor 2 factory built AMR modellenalain_1978 schreef:Dit is een heel knap setje maar ook een heel duur vandaag de dag als ik me niet vergis.
Echt een update om trots op te zijn
Zo duur is een Fiat Panda niet ,Dirk.Ferrari10flrb schreef:En ook even rustig aan gedaan ivm een 1:1. Ook van Italiaanse makelij.
Maar voor de prijs van een Panda kun best wat leuk Italiaans kopen er wordt nogal op Italliaanse bella's afgeschreven.jonnoT schreef:Zo duur is een Fiat Panda niet ,Dirk.Ferrari10flrb schreef:En ook even rustig aan gedaan ivm een 1:1. Ook van Italiaanse makelij.![]()
Over de aanwinsten kunnen we kort zijn : SUbliem![]()
![]()
Op naar de eigen foto's
Normaal gesproken ook boven mijn budget hoor. Maar was echt verbaasd over de prijs na wat zeuren via de mail. Er ontbreekt een klein klemmetje op de motorkap van de 166 MM. Maar dat is simpel te vervangen.GTE schreef:oeps. deze had ik ff gemist. Schitterende aanwinst natuurlijk. Deze set wordt met enige regelmaat op Ebay aangeboden, maar ligt doorgaans boven mijn budget. Anders had ik hem allang aan de collectie toegevoegd. Ik ben jaloers!![]()