hierbij enkele fotootjes van mijn verzameling. Op statisch gebied verzamel ik de oude modellen van Bburago, Polistil, Martoys en Nacoral in de schaal 1/24 en 1/25. Verder Lancia modellen in ongeveer alle schalen. Ook heb ik een 250-tal slotcars, en een permanente rallybaan in de kelder.

Meer info over de 1/32 slotcars vind je op mijn homepage:
http://users.telenet.be/ravenslotrally
Wouter

Ik ben eerst begonnen met alles te verzamelen wat ik als kind zelf gehad heb, dan kocht ik online een Duitstalig Bburago gidsje, en toen was het hek helemaal van de dam.... Vooral in Duitsland zijn deze oude autootjes nog erg populair. MIB hoeft van mij niet, als ze maar compleet en in mooie staat zijn. Ik zal in de loop van de week nog wel een paar foto's maken en posten.
  Ik ben eerst begonnen met alles te verzamelen wat ik als kind zelf gehad heb, dan kocht ik online een Duitstalig Bburago gidsje, en toen was het hek helemaal van de dam.... Vooral in Duitsland zijn deze oude autootjes nog erg populair. MIB hoeft van mij niet, als ze maar compleet en in mooie staat zijn. Ik zal in de loop van de week nog wel een paar foto's maken en posten.