Ik beschouw ze wel degelijk als modelauto's. Zijn meer en deel schitterende modellen, zeker de modelen van Fly zien er schitterend uit.rallywalt schreef:Ik weet eigenlijk niet of jullie 1/32 slotcars ook als modelauto's beschouwen. Voor mij zijn ze dat in ieder geval wel. De hedendaagse Fly en autoart modellen zijn kwa detail echt op gelijke hoogte als de gangbare 1/43 miniaturen. Vandaag probeer ik nog foto's te maken van een nieuwe aanwinst, een Matra Le Mans '74 van Le Mans Miniatures.
Wouter
Ben al benieuwd naar de foto's

Vaak heeft het ook te maken met het feit dat je net ervoor al enkele honderden euro's gespendeerd hebt aan andere modellen, en noodgedwongen deze ff moet laten passeren. Ik ben nu in onderhandeling voor een Alfasud Sprint Trofeo van Mebetoys, en ik vrees dat deze ook niet voor een prikkie zal weggaan
 Vaak heeft het ook te maken met het feit dat je net ervoor al enkele honderden euro's gespendeerd hebt aan andere modellen, en noodgedwongen deze ff moet laten passeren. Ik ben nu in onderhandeling voor een Alfasud Sprint Trofeo van Mebetoys, en ik vrees dat deze ook niet voor een prikkie zal weggaan   

het model zelf is in prima staat.
 het model zelf is in prima staat.