Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
nou Jos is toevallig een paar km verderop geboren ed. Echter mn fan-zijn van jos is wat afgenomen nadat hij met alle macht in de F1 probeert te blijven terwijl hij elke andere competatieve auto weigerde te rijden. Ik zal zeker fan van jos blijven, maar zijn modelauto's heb ik al een tijdje niet meer gekocht...
Fernando Alonso spreekt voor zich, ik heb zowat de meest uitgebreide alonso collectie denk ik, ik heb niets niet waarvan ik wel weet dat het bestaat... (diecast)
Laatst gewijzigd door Jos op di 15 feb 2005 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
nou Jos is toevallig een paar km verderop geboren ed. Echter mn fan-zijn van jos is wat afgenomen nadat hij met alle macht in de F1 probeert te blijven terwijl hij elke andere competatieve auto weigerde te rijden. Ik zal zeker fan van jos blijven, maar zijn modelauto's heb ik al een tijdje niet meer gekocht...
Fernando Alonso spreekt voor zich, ik heb zowat de meest uitgebreide alonso collectie denk ik, ik heb niets waarvan ik wel weet dat het bestaat... (diecast)
ik zou alleen graag mijn collectie wat meer promoten in Spanje, denk dat die Spanjaarden er helemaal wild van zijn, en wie weet kunnen ze me helpen met het vinden van nieuwe modellen..weet iemand hoe ik dat aan kan pakken??
ik zou alleen graag mijn collectie wat meer promoten in Spanje, denk dat die Spanjaarden er helemaal wild van zijn, en wie weet kunnen ze me helpen met het vinden van nieuwe modellen..weet iemand hoe ik dat aan kan pakken??
Probeer eens diecastXchange, een forum net als deze (maar niet zo leuk als deze hoor ) en daar zit een internationaal gezelschap op en misschien bestaat er ook een forum in Spanje.
Misschien heeft Fernando een eigen fanclub, en heeft die fanclub een forum, weet alleen niet hoe goed jouw Spaans is natuurlijk
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Misschien heeft Fernando een eigen fanclub, en heeft die fanclub een forum, weet alleen niet hoe goed jouw Spaans is natuurlijk
Hieronder mijn nieuwste speeltje: een Protech XT4 met factory tuned motor erop, gaat tussen de 90 en 100 kmh Mn oude heb ik verkocht, die ging te traag voor mij