Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Erg gaaf, maar ik vind die zwarte CLK GTR nog veel vetter ! Zoiets zoek ik eigenlijk ook nog voor de AMG-verzameling, was het moeilijk om dat model van een nieuw kleurtje te voorzien?
Silverarrow schreef:Erg gaaf, maar ik vind die zwarte CLK GTR nog veel vetter ! Zoiets zoek ik eigenlijk ook nog voor de AMG-verzameling, was het moeilijk om dat model van een nieuw kleurtje te voorzien?
Ik vond het zelf wel meevallen. Alleen in het motorgedeelte zitten enkele verborgen schroefjes, maar als je die eenmaal hebt gevonden is het een eitje.
v8-vette schreef:dikke wagens Jaap!
heb je de CLK GTR zelf opgeknapt?
hij's in het zwart veel gaaver
Ja deze is zelf overgespoten.
Het is niet zwart, maar een aparte tint metallic. Lijkt blauwgrijzig, maar soms lijkt het juist paars
Inderdaad lekker duidelijk Mooi gedaan hoor! alleen als je het kan, nog wat doen aan de koplampen. Die puntjes waarmee ze vast zitten, zijn altijd zo lelijk, zeker in heldere lampen. Misschien kan je zelf nieuwe maken met behulp van een doorzichtig stukje plastic? Heb ik ook gedaan met m'n Welly 1:24 Lancia Delta.