Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb mijn phaeton zwarte velgen gegeven, en een custom nummerplaat met zijn codenaam Ghost erop
ik ga de lichten nog donkerder maken en als ik eens wat resten vind van ramen tint folie de achterste 3 ramen nog tinten
Te koop (1:18): McLaren F1, Viper GTSR, Jaguar XK120, BMW 645ci, BMW 850i, Maserati 3200GT
Andere wielen op een model zetten okee , maar zorg dan wel dat ze mooi in de wielkasten vallen
en niet zo ver er buiten steken want dat ziet er niet uit , tevens is de grootte van de wielen iets te veel van het goede.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
mercedes fan schreef:Ik hoop dat je achter je beslissingen staat qua veranderingen,
Op ebay is een zwart exemplaar laatst voor rond de 150 euro weg gegaan
dit model heb ik voor 20 euro gekocht de rechterspiegel ontbreekt wel maarja
Te koop (1:18): McLaren F1, Viper GTSR, Jaguar XK120, BMW 645ci, BMW 850i, Maserati 3200GT
jc zeker doen wat je hartje begeert, maar een advies van mij kant zou ik ipv deze 20 inch wielen gaan voor een 19 inch wiel met een laag profiel. Veranderd het zeker de look en dan blijft het een mooi exemplaar
B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:jc zeker doen wat je hartje begeert, maar een advies van mij kant zou ik ipv deze 20 inch wielen gaan voor een 19 inch wiel met een laag profiel. Veranderd het zeker de look en dan blijft het een mooi exemplaar
Mee eens, en dan de velgen iets minder naar buiten laten steken, misschien zelfs meer een lowrider van maken.
En of het model nou zeldzaam is of niet, je moet er mee doen wat je zelf wilt.
Beetje dit idee: