Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mmm, deze valt inderdaad wat tegen, maar je upgrades trekken het niveau weer op gelukkig. Stoelen zien er overigens wel zeer realistisch uit. Die waren eerst geruit schreef je, heb je ze geschilderd of zijn die met de rest van het interieur mee verhuisd?
Mooi gedaan, al had ik zelf een kloppende 65 AMG gemaakt (als dat kan). De 65 AMG-modellen zijn naar mijn mening toch wel de dikste Benzen op de markt.
@ Rob: De stoel komen uit de SL63 AMG inderdaad. De strepen/ruiten zitten er echt in, dus daar valt met verf weinig aan te doen helaas.
@ Bugatti Veyron: Je kunt er wel een SL65 AMG van maken, maar dan moet je de 6.0 liter V12 zelf namaken uit het niets. Zoveel vertrouwen in m'n eigen skills heb ik nog niet .
Goed dat je tot de ombouw over bent gegaan Schilvert!
Irritatie aan een schaalmodel is nooit grappig. Zo zou ik graag een Masser Granturismo aan mijn collectie toe willen voegen, maar het model zelf is te grof. Als je dus wel handig bent is dat goed op te lossen, zoals jij laat zien
p.s. Bakstenen zijn geen Spagtelputz!
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op zo 12 dec 2010 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Maurice: Ze zijn inderdaad wel heel duidelijk van plastic, of bedoelde je dat niet? Op een Engels forum heeft iemand de velgen ook aangepakt met verf, maar zo'n vaste hand heb ik niet, dus daar waag ik me nog niet aan
rsh_scuderia schreef:p.s. Bakstenen zijn geen Spagtelputz!
Er komen als het goed is nog twee modellen binnen, minstens één daarvan komt met spagtelputz op de foto. Beloofd .
Lekker bezig geweest, maar ik zou de Absolute Hot zeker aanschaffen. Heb inmiddels voldoende gezien om te kunnen zeggen dat het echt een net modelletje is
@ Mr. Dj M.: Die AbsoluteHot gaat er ooit waarschijnlijk ook nog wel komen, eerst even afwachten of ze 'm ook in het zwart gaan maken .
Deze week weer twee nieuwe modellen ontvangen, allebei met een V12 en dat is dan ook één van de weinige overeenkomsten tussen deze twee wagens. De eerste is een model waar ik al een maand op wacht: de W140 S600. Volgens mij een model die geen verdere introductie behoeft, je kunt moeilijk om "der Kathedral" heen en het was een door staatshoofden (en/of dictators) geliefd vervoersmiddel. Al met al niet slecht voor een "taxi" .
Ik had de Minichamps V8 Vantage al en toen ik zag dat Spark de V12 Vantage ging maken, moest deze er natuurlijk komen. De V8 Vantage schijnt z'n beloftes qua snelheid niet helemaal waar te kunnen maken en dus besloot AM een V12 in de Vantage te proppen. Resultaat is een bloedmooie, retesnelle Britse supercar . Spark heeft trouwens een hele mooie kleurencombo gekozen voor deze Aston Martin .