Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
Tim schreef:1) 1998 G-Force indy car van Ertl
tsja. Dit is een discussiepunt. Hij staat in mijn prijsgidsje voor het astronomische bedrag van 250$, maar ervaring leert dat dat meer 20$ moet zijn. Vreemd, want het is een opvallende afwijking van de prijs in de Beckett die normaal toch klopt. Kortom: verwacht er niet teveel van.
Gezien de voorraden die er nog van dit model zijn denk ik niet dat het meer dan 5 euri opleverd
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- ferrari expert
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
TVR freak schreef:Nogmaals:
Wat is de 1/18 Ferrari F310B in 1998 bestickering waard van Minichamps? Model is in nieuwstaat, maar de doos heb ik niet meer...
Staat geen Ferrari F1 bij '97 en '98 Minichamps in mijn Beckett, dus ik kan je niet helpen.
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat deze nou echt waard is?
Hij is nog met orgineelen doos.
En weet misschien iemand ook wat deze waard is.Hij is van een vriend van mij maar ik ken hem nergens op internet vinden.Deze is ook met de doos.
De eerste is de F 355 GTS van Matell deze gaat van 30? tot 60?.
De tweede is de F 50 GT test model, deze gaat van 260? tot ...450? wel als het, het model is van MDS Racing op schaal 1/18!
Hij is nog met orgineelen doos.
En weet misschien iemand ook wat deze waard is.Hij is van een vriend van mij maar ik ken hem nergens op internet vinden.Deze is ook met de doos.
De eerste is de F 355 GTS van Matell deze gaat van 30? tot 60?.
De tweede is de F 50 GT test model, deze gaat van 260? tot ...450? wel als het, het model is van MDS Racing op schaal 1/18!
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Volgens mij is dat een omgebouwd burago model, omdat er de standaard velgen van een F50 onder zitten die zwart zijn gespoten. Ook zit er nog dezelfde voorbumper onder, en zijn de luchtgaten in de motorkap niet groter gemaakt.Frans schreef:De tweede is de F 50 GT test model, deze gaat van 260? tot ...450? wel als het, het model is van MDS Racing op schaal 1/18!
jelmer schreef:Volgens mij is dat een omgebouwd burago model, omdat er de standaard velgen van een F50 onder zitten die zwart zijn gespoten. Ook zit er nog dezelfde voorbumper onder, en zijn de luchtgaten in de motorkap niet groter gemaakt.Frans schreef:De tweede is de F 50 GT test model, deze gaat van 260? tot ...450? wel als het, het model is van MDS Racing op schaal 1/18!
Als het een omgebouwd Burago model is dan gaat die maar een goeie 70?, dat is dan pech.
Maar als het een model is van "Magic Models" zoals er op de doos staat dan kan hij ook wel 500? gaan!
Frans schreef:jelmer schreef:Volgens mij is dat een omgebouwd burago model, omdat er de standaard velgen van een F50 onder zitten die zwart zijn gespoten. Ook zit er nog dezelfde voorbumper onder, en zijn de luchtgaten in de motorkap niet groter gemaakt.Frans schreef:De tweede is de F 50 GT test model, deze gaat van 260? tot ...450? wel als het, het model is van MDS Racing op schaal 1/18!
Als het een omgebouwd Burago model is dan gaat die maar een goeie 70?, dat is dan pech.
Maar als het een model is van "Magic Models" zoals er op de doos staat dan kan hij ook wel 500? gaan!
Bij Magic Models bouwen ze toch meestal Bburago's, Hot Wheels enzovoort om ??
"Bij Magic Models bouwen ze toch meestal Bburago's, Hot Wheels enzovoort om ??"
Neen niet waar, ze bouwen modellen die helemaal in kunststof "Resin" gemaakt zijn, maar ze zijn wel stukken beter afgewerkt als de Burago modellen, en in kleine oplage.
Je kan hier een voorbeeld zien van een 333SP:

Neen niet waar, ze bouwen modellen die helemaal in kunststof "Resin" gemaakt zijn, maar ze zijn wel stukken beter afgewerkt als de Burago modellen, en in kleine oplage.
Je kan hier een voorbeeld zien van een 333SP:

Laatst gewijzigd door Frans op za 19 feb 2005 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.