De verzameling van coolpappa04 update 10/01
Re: De verzameling van coolpappa04 1:18 ford gt LM specII
whooooooo wat een vet ding
vroeger ook in mijn 1/18 collectie gezeten
waar heb je hem kunnen bemachtigen op essen bij autoart zelf of stonden ze er niet
grz rob
waar heb je hem kunnen bemachtigen op essen bij autoart zelf of stonden ze er niet
grz rob
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Heerlijk, die GT in het carbon.
Zelf heb ik getwijfeld om deze aan te schaffen. Alleen waren mijn omstandigheden toen niet zo dat ik deze ook daadwerkelijk kocht. En dat is eeuwig zonde. Want wat is het toch een prettig model voor de oogjes
De Alfa is een van de meest mooie wagens die de laatste jaren is geproduceerd. Wat mij betreft ook helemaal geen verkeerde koop.
Al wacht ik zelf nog op een goede 1:18 versie die betaalbaar is en van goede kwaliteit.
Zelf heb ik getwijfeld om deze aan te schaffen. Alleen waren mijn omstandigheden toen niet zo dat ik deze ook daadwerkelijk kocht. En dat is eeuwig zonde. Want wat is het toch een prettig model voor de oogjes

De Alfa is een van de meest mooie wagens die de laatste jaren is geproduceerd. Wat mij betreft ook helemaal geen verkeerde koop.
Al wacht ik zelf nog op een goede 1:18 versie die betaalbaar is en van goede kwaliteit.
- coolpappa04
deze stond ergens in een hoekje bovenaan bij de welbekende duitse modelautowinkel (waar ik wegens spam de naam niet mag vernoemenborbase schreef:whooooooo wat een vet ding
grz rob

Maar hij is zéér zeldzaam aan het worden hoor(en vrij kostelijk ook +170eur ,maar dat had ik het er wel voor over,want zoals ik al zei is dit naast de rode evo 6 makinen en rode scuderia 16M een most wanted van mij

- coolpappa04
Re: De verzameling van coolpappa04 mooie kerst update
Wat is kerstmis toch een leuke tijd hé, lekker eten, samen zijn met de familie en dan de geschenkjes onder de boom hé
Jullie weten allemaal dat ik probeer mijn cars collectie stukje per stukje groter te maken (maar met bijna 200 verschillende momenteel zit ik nog niet in de helft
), maar toch zit er af en toe eentje bij die je echt wil hebben ,en dan mag die wel wat duurder zijn.....(is voor iedereen op dit forum wel zo denk ik, of het nu een hw, autoart, kyosho of een andere most wanted)
voor mij is het deze......
Leuk doosje maar wat zit er in???

tipje van de sluier......

tatata

Dit is de speciaele versie van tokyo mater,niet verkrijgbaar in de winkel maar enkel gemaakt in gelimiteerde uitgave voor de comic com beurs in san diego ,Speciale kleur, carbon spoiler en vooral neon verlichting!!!!

ook de volgende zijn super...

uit de toon serie mator.

en gestripte kabuto nadat hij de race tegen tokyo mater heeft verloren (de film is echt geweldig met een grote knipoog naar tokio drift van the fast and the furious)

zo ziet hij er dus eerst uit

en als afsluiter een paar hele mooie t-hunts

Jullie weten allemaal dat ik probeer mijn cars collectie stukje per stukje groter te maken (maar met bijna 200 verschillende momenteel zit ik nog niet in de helft

voor mij is het deze......
Leuk doosje maar wat zit er in???

tipje van de sluier......

tatata

Dit is de speciaele versie van tokyo mater,niet verkrijgbaar in de winkel maar enkel gemaakt in gelimiteerde uitgave voor de comic com beurs in san diego ,Speciale kleur, carbon spoiler en vooral neon verlichting!!!!

ook de volgende zijn super...

uit de toon serie mator.

en gestripte kabuto nadat hij de race tegen tokyo mater heeft verloren (de film is echt geweldig met een grote knipoog naar tokio drift van the fast and the furious)

zo ziet hij er dus eerst uit

en als afsluiter een paar hele mooie t-hunts

Laatst gewijzigd door coolpappa04 op di 28 dec 2010 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Contacteer:
leuke update, die speciale versies van CARS zijn de max en de hotwheels 1/64 zijn ook cool, ben er hier ook mee begonnen...
greetzzz en prettige feesten
greetzzz en prettige feesten
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
wimsky e-rider into the future!!!
dikke Takel
toch mooi als je iets bijzonders weet te vinden

toch mooi als je iets bijzonders weet te vinden

- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooi spul zeg, wist niet dat er zoveel van die Cars autootjes waren. 

Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- coolpappa04
een hele goede vriend van mij heeft er nu momenteel al 485 verschillendezipperscales schreef:Mooi spul zeg, wist niet dat er zoveel van die Cars autootjes waren.

- FordMustangGT
Die CARS-aanwinsten zijn weer erg leuk! Vooral de Mater met neon-verlichting is gaaf 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Weer gave CARS modellen. Het einde is vast nog niet in zicht. Zag tweede kerstdag de trailer van de tweede bioscoopfilm
Uiteraard in 3D 

- Ferrarifan
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je langgekoesterde aankoop
Leuke kleurrijke update 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- Mr. Dj M.
Leuk dat die Cars serie zo populair blijft, niet mijn ding, maar het sparen van deze dingen is wel aantrekkelijk met zo'n beetje alles wat je kan terugvinden als modelletje 

heerlijke update weer hier en wat zijn er van die cars modellen veel en mooie modellen.
- alain_1978
Hele knappe update Peter! Leuk om zoiets exclusief aan je verzameling te kunnen toevoegen hé

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'