Jaap - P117. MP4-12C, Integra, 599 GTO, Veyron SS
Re: Jaap - P85. 2010 overzicht
Erg veel! Mooi overzicht! 

Een hoop verschillende modellen erbij met ook heel verschillende soorten auto's

zo jaap jij heb wat betreft de nieuwe modellen ook een goed jaar gehad
wat betreft je vader wens ik je bij deze nog steeds veel sterkte met het verlies er van
ik was mijn vader ook bijna kwijt maar met een pacemaker en later een hart pomp is hij na 19 weken een dag voor kers ontslagen
veel plezier in 2011
greatz marco

wat betreft je vader wens ik je bij deze nog steeds veel sterkte met het verlies er van
ik was mijn vader ook bijna kwijt maar met een pacemaker en later een hart pomp is hij na 19 weken een dag voor kers ontslagen
veel plezier in 2011
greatz marco
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Bedankt allemaal
Bedankt, en gelukkig dat het zo gelopen is met je vader
marco71 schreef:zo jaap jij heb wat betreft de nieuwe modellen ook een goed jaar gehad![]()
veel plezier in 2011
greatz marco
Bedankt, en gelukkig dat het zo gelopen is met je vader

- MitsuGalant
Lekker overzicht, mooie modellen!!
Ik las het net ook wat betreft je vader. Ik kan er helaas over meepraten, heb hetzelfde meegemaakt op dezelfde leeftijd... Veel sterkte ermee.
Ik las het net ook wat betreft je vader. Ik kan er helaas over meepraten, heb hetzelfde meegemaakt op dezelfde leeftijd... Veel sterkte ermee.
- Mercedes_Freak
- Contacteer:
Indrukwekkend !!!
doe zo verder!
doe zo verder!

-
- Moderator
Heftig jaartje geweest Jaap.
Ik hoop vanuit deze kant dat de rouwverwerking zo goed en zo kwaad gaat, zoals het kan. Beetje een kromme zin, maar ik hoop dat je het snapt.
Niet alleen ben je op een dag geboren dat er meer MAF Superhelden geboren zijn, maar je collectie mag er ook wezen. Met als dikste hoogte punten de geylste der geyligheden die er ooit heeft rondgereden en in 1:18 te koop is; F40LM
Daarnaast een productief jaartje geweest met de ombouwen, hulde ook daarvoor.
Op naar een goed 2011 Jaap
Ik hoop vanuit deze kant dat de rouwverwerking zo goed en zo kwaad gaat, zoals het kan. Beetje een kromme zin, maar ik hoop dat je het snapt.

Niet alleen ben je op een dag geboren dat er meer MAF Superhelden geboren zijn, maar je collectie mag er ook wezen. Met als dikste hoogte punten de geylste der geyligheden die er ooit heeft rondgereden en in 1:18 te koop is; F40LM

Daarnaast een productief jaartje geweest met de ombouwen, hulde ook daarvoor.
Op naar een goed 2011 Jaap

he jaap,
Ja helaas kan ik ook mee praten over het verlies van me vader en geloof me het went nooit, het overlijden van mij vader is 10 jaar geleden en mis hem nog steeds met de kerst en speciaale dagen.
maar hopelijk kan je het een plaatsje geven en word 2011 een mooi jaar voor jou.
je ben lekker bezig met ombouwen en het overzicht is heerlijk, wel jammer dat je de seat weer verkocht hebt.
prettige jaarwisseling en ga zo door zou ik zeggen met ombouwen en aan en verkopen
Mvg,rudie
Ja helaas kan ik ook mee praten over het verlies van me vader en geloof me het went nooit, het overlijden van mij vader is 10 jaar geleden en mis hem nog steeds met de kerst en speciaale dagen.
maar hopelijk kan je het een plaatsje geven en word 2011 een mooi jaar voor jou.
je ben lekker bezig met ombouwen en het overzicht is heerlijk, wel jammer dat je de seat weer verkocht hebt.
prettige jaarwisseling en ga zo door zou ik zeggen met ombouwen en aan en verkopen
Mvg,rudie
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Mooi om je jaar overzicht zo te zien Jaap. Dat was een heel verlies zo van je vader. Ik waardeerde de groetjes altijd erg die ik via jou van hem kreeg. Hij zal trots op je zijn geweest dat je zijn bouwkunsten zo doorpakt.
- Niek-106
- Contacteer:
Mooi overzicht jaar, de F40 springt er voor mij echt uit wat een geile wagen is dat zeg
De mooiste ombouw vind ik de Subaru van Ken Block, meesterlijke ombouw Jaap

De mooiste ombouw vind ik de Subaru van Ken Block, meesterlijke ombouw Jaap

Mooi overzicht jaap 

- Mr. Dj M.
Een bewogen jaar voor velen, ook voor mij. Start van m'n eerste echte job en die al snel weer kwijt raken, maar gelukkig weer snel door gekunt naar de volgende waar ik nog steeds goed op m'n plek zit. Ook ik ben dit jaar begonnen met rijlessen, een beetje laat maar ja hobby he
Voor jou was het jaar echter nog net wat bewogener en kende het gelukkig ook nog een boel hoogtepunten
Ga zo door komend jaar, op model gebied!

Voor jou was het jaar echter nog net wat bewogener en kende het gelukkig ook nog een boel hoogtepunten

Ga zo door komend jaar, op model gebied!
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- Ferrarifan
- Contacteer:
Het was een indrukwekkend verzameljaar voor jou. Als Ferrari liefhebber springt de F40 LW er voor mij uit.
Verder wil ik je nog veel sterkte wensen met het verlies van je vader en dat 2011 maar een goed (verzamel) jaar mag worden.

Verder wil ik je nog veel sterkte wensen met het verlies van je vader en dat 2011 maar een goed (verzamel) jaar mag worden.

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- Jaap
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor de leuke en mooie reacties