Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Van Frankie een zeer grote doos mogen ontvangen met de nodige verzekeringspraat in snippers verwerkt.
Beide modellen zeer goed aangekomen en met de vriendjeskorting ook nog te betalen ook
IK heb ook een pakket mogen ontvangen van Frank. Zat heel erg goed verpakt en dan bedoel ik ook heel erg goed! Maar er zijn toch min puntjes. Ik had een ander afleveradres opgegeven en hij werd toch op het andere adres af gegeven. Vind het ook wel jammer dat als ik hem verzekerd laat verzenden toch wel graag een track en trace nummer zou krijgen als ik hem verzonden krijg.
jerico schreef:IK heb ook een pakket mogen ontvangen van Frank. Zat heel erg goed verpakt en dan bedoel ik ook heel erg goed! Maar er zijn toch min puntjes. Ik had een ander afleveradres opgegeven en hij werd toch op het andere adres af gegeven. Vind het ook wel jammer dat als ik hem verzekerd laat verzenden toch wel graag een track en trace nummer zou krijgen als ik hem verzonden krijg.
Maar voor de rest helemaal top!
Groeten,
jerico
Frank heeft contact met mij opgenomen! Wat ik zelf super vind. Het track en trace nummer had ik om moeten vragen(dat weet ik nu dus voor de volgende keer). Want ik ga zeker nog een keer bij hem bestellen. Wat betreft het afleveradres, daar is er blijkbaar iets mis gegaan op de site.
Complimenten voor een snelle levering van mijn Kathedraaltje (S-klasse W140)... Op een zondag besteld en betaald, maandag gelijk verstuurd dus dinsdag binnen.