1:18 Ratrod op basis van ERTL Ford

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
B.A.Z. 10

1:18 Ratrod op basis van ERTL Ford

Bericht door B.A.Z. 10 »

Zeer lang geleden dat ik hier heb gepost! Maar aangezien het 1:1 auto gebeuren stil ligt en het iets begon te kriebelen ben ik begonnen aan het verbeteren en ombouwen van een oud model. Een ERTL 1:18 '32 Ford Hotrod. Wat er nog van me collectie over is is Autoart en Highway 61, merken waar ERTL niet aan kan tippen! Wat natuurlijk moet veranderen met wat eigen ingrijpen.

Het algemene idee is het maken van een Ratrod.

Ben van plan om hem eerst helemaal roest look te verfen en hierover heen matzwart en dan verf laten chippen met de zout&haarlak techniek. En ben bij deze stap gebleven. Onderstel is zo goed als klaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Manuel
Contacteer:

Re: 1:18 Ratrod op basis van ERTL Ford

Bericht door Manuel »

Goed beizg toch. :thump_up:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik ben benieuwd naar het resultaat en tevens wens ik je meer succes dan deze knakker:

http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 90#p252590" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Bugatti Veyron

Bericht door Bugatti Veyron »

Ziet er erg mooi uit. :thump_up:
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Plaats reactie