Rond het eind van het jaar gebeurt dit helaas vaker en daar kun je als verzender of ontvanger helaas niets aan doen.
Maar ik zou me er niet druk om maken.
Maar dat doe ik wel..rpi schreef:Ja, dat zal het vast zijn. Ik heb 2 1/2 week geleden op dezelfde dag 2 pakketten verstuurd naar Engeland. Het ene was de andere dag al bezorgd, de andere is anderhalve week spoorloos geweest en kwam vorige week ineens aan.
Rond het eind van het jaar gebeurt dit helaas vaker en daar kun je als verzender of ontvanger helaas niets aan doen.
Maar ik zou me er niet druk om maken.
Zo zie je maar geduld is een schone zaakNelis schreef:Vanmorgen nog gekeken, niks nieuws.
Net keek ik voor de zekerheid nog een keer en wat denk je... Het pakket met 3 auto's is aangekomen in Nederland en staat bij de douane!![]()
Ergens volgende week zal ik ze dus wel hebben!
Bij DHL laatst die auto gehad met schade, bij DPD nog nooit meegemaakt, maar goed.hakushi schreef:dhl is misschien wel trager, ik heb goede ervaringen met het feit dat zij veeeeel voorzichtiger omgaan met pakketjes dan concurrenten (nee ik werk er niet).
maarre als het bij de douane staat is meestal ook niet echt gunstig...
trek je portemonnee dan maar weer!
Dat moet je dan eens uitleggen, als je de douane niet betaald binnen de 30 dagen sturen ze het pak toch gewoon terug ? Of mis ik hier iets.Guidoken schreef:gewoon douane niet betalen
ik wil uitleggen hoe het moet als je wil?
En de regering vraagt zich af waar het begrotingstekort vandaan komtGuidoken schreef:alles moet wel klaarstaan , bruine tape cuttermes en binne de 2 min gedaan zijn , dat doe ik zeker als de douane kosten vér oplopen