2 Mooie dikke muscle cars

Die fairlane is idd heel gedetailleerd, super.

Grtz Marc.
Hij heeft totaal iets van 160 euro gekocht, samen met verzendkosten. Ik heb h'm bij SZ-modellshop weg. Naderhand kon ik hem iets goedkoper krijgen bij een andere ebay-shop, maar aangezien ik de Torino en de wielen ook wilde kopen bij SZ kon het mooi in 1x verzonden worden.Nelis schreef:De Fairlane is top zeker de witte (hij is er ook in het grijs), die staat ook hoog op mijn lijstje!![]()
![]()
Mag ik vragen wat hij gekost heeft en waar je hem vandaan hebt?
Dat is jammer. Bij SZ kan er altijd € 20,- van de prijs af. (gewoon betalen alleen niet via E-bay kopen). Uit Amerika koop je ze voor ongeveer € 100,- tot € 110,- (inclusiefManuel schreef:Hij heeft totaal iets van 160 euro gekocht, samen met verzendkosten. Ik heb h'm bij SZ-modellshop weg. Naderhand kon ik hem iets goedkoper krijgen bij een andere ebay-shop, maar aangezien ik de Torino en de wielen ook wilde kopen bij SZ kon het mooi in 1x verzonden worden.Nelis schreef:De Fairlane is top zeker de witte (hij is er ook in het grijs), die staat ook hoog op mijn lijstje!![]()
![]()
Ik heb ook wel es modellen gekocht bij een Amerikaanse webshop. Alleen moet ik de naam ff weer opzoeken, ben ik vergeten. Hier heb ik de Hammer ook gekocht. Deze was toen 90 incl. verzendskosten.Nelis schreef:Dat is jammer. Bij SZ kan er altijd € 20,- van de prijs af. (gewoon betalen alleen niet via E-bay kopen). Uit Amerika koop je ze voor ongeveer € 100,- tot € 110,- (inclusiefManuel schreef:Hij heeft totaal iets van 160 euro gekocht, samen met verzendkosten. Ik heb h'm bij SZ-modellshop weg. Naderhand kon ik hem iets goedkoper krijgen bij een andere ebay-shop, maar aangezien ik de Torino en de wielen ook wilde kopen bij SZ kon het mooi in 1x verzonden worden.Nelis schreef:De Fairlane is top zeker de witte (hij is er ook in het grijs), die staat ook hoog op mijn lijstje!![]()
![]()
verzendkosten!) Als je nou weer een Amerikaan koopt, laat me maar ff weten, kans is groot dat ik iets weet, of je kan helpen! Ik geloof dat ze in Spanje ook nog te krijgen zijn
voor een redelijke prijs.
tp53 is een goeie. Deze is ook redelijk goedkoop.Manuel schreef:Ik heb ook wel es modellen gekocht bij een Amerikaanse webshop. Alleen moet ik de naam ff weer opzoeken, ben ik vergeten. Hier heb ik de Hammer ook gekocht. Deze was toen 90 incl. verzendskosten.
Maar als je nog wat leuke shops weet mag je me sturenAltijd mooi natuurlijk. De eerste tijd moet ik nog even weer sparen, maar kijken kan nooit kwaad.