Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Het ligt geheel aan mijn nieuwjaarssalaris of ik erbij zal zijn of niet. ik zou in eerste instantie wel gaan, daar ik een aantal modellen in bestelling had staan, maar degene waarbij ik had besteld is er deze keer niet, dus wie weet, als we niets te doen hebben. Een meeting lijkt me wel leuk, mits ik meer mensen dan de vorige keer (een zeer vriendelijke en sociale Straatauto) tegenkom
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Lijkt me ook wel leuk om iedereen eens te ontmoeten! Maar dan moeten we het wel even rond lunchtijd ofzo doen.
Wil namelijk eerst wat leuke modellen scoren! Is er iemand met één tafel waar we kunnen meeten?
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!