Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
the_stig schreef:Er ontbreekt nog een zilvere M3 CSL om het kompleet te maken.
Nee hoor, die heb ik ook nog;
1 X Kyosho en 1X AutoArt (met sporttas)
En natuurlijk allemaal bedankt voor jullie geweldige reacties.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Die nieuwe 5-serie is echt een geweldig mooie wagen, zie 'm vaak tijdens m'n werk en hij is toch een stuk mooier dan de vorige . Die goudgele M3's zijn ook super .
Heren, allemaal weer hartstikke bedankt voor de puike en toffe reacties en opmerkingen. Helemaal te gek.
Vandaag 17 jan precies drie jaar geleden heb ik mijn eerste bericht hier geplaatst, en nu 80 pagina's en 1444 persoonlijke berichten verder
ga ik weer een nieuw berichtje plaatsen. Yes Yes, time flies wenn you're having fun !!!
Alweer 3 schitterende racers binnen gekregen, 2 Porsches en een Ferrari.
De Beide Porsches zijn van AutoArt, 1 X 996 #71 in Le Mans uitvoering, en 1 X 997 #89 in Porschecup uitvoering.
De Ferrari is een F40 van HW elite in de blauwe Pilot uitvoering.
Enjoy the pics;
De 997 #89 Porschecup VIP
De 996 #71 Le Mans
De 2 Porsches samen.
De Ferrari F40 #34 "Pilot"
Deze had ik al laten zien maar zet hem er toch maar even bij, Ferrari F40 #29 "Totip"
De 2 F40's samen.
Grtz Marc.
Laatst gewijzigd door Marc540i op ma 17 jan 2011 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Die Porsche's zijn natuurlijk geweldig Maar ik blijf een zwak houden voor de ultieme sportwagen en dat is natuurlijk de F40, Wat een heerlijke update laat je hier weer zien