Montezemolo

normaal rond maart, april staat deze gepland patMontezemolo schreef:Ik blijf het gaaf vinden je Cars collectie![]()
![]()
Ben benieuwd wanneer er een nieuwe film gaat komen ?
Montezemolo
tja, het is maar hoe je het bekijkt, in de winkel vind je de final lap's, targets ,enz niet meer, enkel een deel van de toon collectie en hopenlijk van de nieuwe film vanaf juni, dus heb je geen andere keus dan ze te bestellen uit de vs, maar als je het een beetje slim speelt en ze per grotere aantallen laat overkomen ben je zelfs met verzendingskosten inbegrepen nog minder kwijt dan dat je ze los in de winkel zou kopen..en na een tijdje bouw je wel wat connectie's op en krijg je wat meer gedaan (lees een paar gratisMooi die cars ,Ik vind ze alleen wat duur...
hey ja het is een 1984 van de millenium reeks van autoart, een manta-ray (geen mako shark) uit eveneens de milleniumreeks van autoart, en een stingray van motorbox (onderdeel van exoto, wel nog beter afgewerkt dan autoart), en achteraan een callaway, eveneens autoartschuifelhoofd schreef:Mooie Corvette's onderin je Cars-kast. Die zouden bij mij op een ereplaatsje staan.
Ik zie daar een Anniversary, een Mako Shark denk ik en een split-window? Fabrikanten?
Achteraf viel mijn frank ook dat de Mako de open concept is, die anniversary, is dat geen '82? Van welk jaar is die Stingray?coolpappa04 schreef:hey ja het is een 1984 van de millenium reeks van autoart, een manta-ray (geen mako shark) uit eveneens de milleniumreeks van autoart, en een stingray van motorbox (onderdeel van exoto, wel nog beter afgewerkt dan autoart), en achteraan een callaway, eveneens autoartschuifelhoofd schreef:Mooie Corvette's onderin je Cars-kast. Die zouden bij mij op een ereplaatsje staan.
Ik zie daar een Anniversary, een Mako Shark denk ik en een split-window? Fabrikanten?