Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heel knap model! Eindelijk is hij er. Het is één van de modellen waarvan ik hoopte dat men hem ooit eens op 1:18 zou maken.
In het echt is het zeker een heel indrukwekkende wagen. Heb hem een paar gezien op het circuit van Spa-Francorchamps.
Ik ga nog wel wachten tot BBR een raceversie met livery uitbrengt.
Supermooie aanwinst
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Hier weer eens een update uit Ermelo. Ditmaal de Ferrari 599 GTO van HW Elite. Prachtige wagen met fraaie details. Ik heb ook de gewone 599 er even naast gehad, en dan zie je wel dat Elite in een redelijk korte tijd de modellen aanzienlijk heeft verbeterd !
Fijn modelletje Patje
Ten opzichte van de eerdere HW Elites is er echt een flinke sprong gemaakt.
De 599GTO maakt de GTO naam niet waar (helaas) maar is wel een dijk van een 1:18
Deze GTO is al vaak voorbij gekomen op het forum, maar het blijft een prachtig model om te zien.
Je kunt inderdaad goed zien dat hotwheels flinke stappen heeft gemaakt ten opzichte van eerdere elite modellen
Die velgen en dat matgrijze dak zijn een mooie combinatie en ook al maakt hij de naam GTO misschien niet waar, 't blijft een extreem competente wagen .
Erg mooi en strak model. Hotwheels maakt sprongen vooruit gelukkig. Enige minpuntjes vind ik de koplampen die te diep zitten en zijruiten die ik liever gesloten zou zien. De two tone kleurstelling staat em bijzonder goed.