Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Guidoken schreef:OTF'ér , jij deze:
1987 BMW M5 with option shadow-line
&
1989 BMW M3 Sport Evolution *Cecotto Edition*, red
autoart 70566 Prijs: 69,95 €
M3 Sport Evolution, Cecotto heb ik al...
Maar ditterzijde, dwalen af van het onderwerp.
Juist, hetzelfde zoals ik al dacht
Het is inderdaad erg goedkoop, maar eigenlijk zijn het gewone normale adviesprijzen, inderdaad vroeger kostten Aa's niet standaard 100+, kan dus een gevalletje zijn van oude voorraad o.i.d.
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
TestaRossa schreef:Deze zat laatst op het MAF verschillende topics te spammen met verkapte advertenties zonder zich aan de forumregels hieromtrent te houden.
nee , dat waren geen verkapte advertentie's , ik heb gewoon modellen aangeboden uit de collectie van meer dan 425 stuks van mijn in oktober overleden vader , tevens heb ik inmiddels ook al contact gehad met de moderator hier over , en ik heb hem ook aangeven dat wij inderdaad met ingang van 01-01-2011 deze web winkel hebben opgericht.
tevens hebben we afgesproken dat ik geen advertenties mag plaatsen wat ook in het forumregelement staat en ik me daar dan ook aan zal houden.
TestaRossa schreef:Deze zat laatst op het MAF verschillende topics te spammen met verkapte advertenties zonder zich aan de forumregels hieromtrent te houden.
nee , dat waren geen verkapte advertentie's , ik heb gewoon modellen aangeboden uit de collectie van meer dan 425 stuks van mijn in oktober overleden vader , tevens heb ik inmiddels ook al contact gehad met de moderator hier over , en ik heb hem ook aangeven dat wij inderdaad met ingang van 01-01-2011 deze web winkel hebben opgericht.
tevens hebben we afgesproken dat ik geen advertenties mag plaatsen wat ook in het forumregelement staat en ik me daar dan ook aan zal houden.
Duidelijk, er was nogal wat onduidelijkheid over. Bij deze; welkom en succes met de webwinkel.
mercedes fan schreef:Modellen die ik besteld had bleken niet leverbaar, geld staat weer op m'n rekening
je moet het wel goed vertellen , autoart heeft momenteel wat problemen met het leveren van div. modellen ze kunnen wel geleverd worden , alleen de levertijd naar de groothandels toe van autoart kan oplopen van 0 tot 3 maanden