Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bunno schreef:iemand een linkje van waar je die 1:18 en 1:43 mulsanne kunt kopen bij de hesingshop.nl nog niet.
wil ff kijken (niet kopen wss, vind dat te duur)
Gewoon even mailen. Mijn 1:18 komt namelijk ook bij Hessing weg De 1:43 is de gewone Minichamps. Bij elke modelautoshop te krijge.
Ricardo gaat de Bentley's nu ook in alle kleurtjes verzamelen , .....weer een schitterende schoonheid , ook in dit zwart is hij zeer mooi , die Mulsanne
De 1:43 is eveneens een engelse schone
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Bondracer schreef:Ricardo gaat de Bentley's nu ook in alle kleurtjes verzamelen , .....weer een schitterende schoonheid , ook in dit zwart is hij zeer mooi , die Mulsanne
De 1:43 is eveneens een engelse schone
De Mulsanne is ook 1:43
Een tweede 1:18 Mulsanne komt er denk ik niet. Ik had gehoopt dat de dealerversie (net als de Brooklands) andere velgen zou hebben. Helaas is dit niet gebeurd, een tweede 1:18 heeft dus geen meerwaarde, tenzij Minichamps in de toekomst nog een met spaakvelgen gaat uitbrengen
Dat zijn weer lekkere Bentleys! Vooral de bovenste lijkt inderdaad net 1/18 zo groot is ie Ik kijk ook wel uit naar die update van volgende maand! Die modder bevalt me wel (afgelopen tijd genoeg gehad hier in Limburg )
Mooi modellen weer, Ik wacht even tot ik de Mulsanne in het echt tegen kom voordat ik mijn mening erover geef.
Ik vond hem afschuwlijk, maar ik waardeer hem steeds meer
Espada schreef:Mooi modellen weer, Ik wacht even tot ik de Mulsanne in het echt tegen kom voordat ik mijn mening erover geef.
Ik vond hem afschuwlijk, maar ik waardeer hem steeds meer
Bastiaan.
Tijdens de introductie vond ik hem ook gewoon lelijk. Maar hoe vaker je hem ziet des te mooier die wordt