Eindelijk zijn ook de LMA/002 en LM003 modellen (Yow kits) af....
Eerst maar de LMA/002. Dit was het eerste prototype met de motor voorin.
Vandaar de A van Anteriore en 002 omdat het de 2e LM proto was.
Dit bleek de oplossing te zijn voor de problemen met de wegligging.
De LM003 was gelijk aan de LMA, echter hierin was een 3,6 liter turbodiesel (van VM) gemonteerd.
Sommige bronnen spreken van een apart voertuig, sommige zeggen dat er maar 1 wagen was die tijdelijk de andere motor heeft gehad. In ieder geval heeft er op enig moment een LMA met diesel rondgereden, die LM003 heeft geheten.
Vandaar ook dat de proto die daarna nog kwam ook LM004 heet (zie eerdere update).
Omdat ze uiterlijk gelijk zijn heb ik er maar een conversie van gedaan; met het dakje open en opgerold !
Omdat ik geen foto's heb kunnen vinden die duidelijk maken of het om de LM003 ging weet ik dus niet of er stickers op zaten; dus die heb ik er afgelaten. Ik heb wel foto's gezien van LMA/002/003 zonder enige vorm van sticker of logo en daarom heb ik daarvoor gekozen, ook om het verschil met LMA/002 model zo groot mogelijk te maken
Familieportret met de productie LM002 er achter
Nou wil het feit dat Yow de 2e versie van de LM001 heeft gemaakt.
Er was een versie die veel meer op de Cheetah leek, zonder deuren en zonder hoge luchtinlaten.....

Ik heb Yow gevraagd of hij die ook ging maken, maar dit deed hij niet omdat hij geen foto's heeft van de achterkant.
Die heb ik hem toen maar gestuurd

en nu heeft hij toegezegd DAT model ook nog te gaan produceren
Dus er komt nog familieuitbreiding aan ....