ik heb zo eens een beetje zitten lezen en veel interresante verhalen.
nou ik kan natuurlijk niet achter blijven.
waar ik moet beginnen wet ik niet, maar waar mijn intresse in auto's begon weet ik mij nog goed te herinneren.
sinds ik kan lopen hou ik van auto's, maar de echte liefde begon toen ik op Italia a Zandvoort voor het eerst een Lamborghini zag, een Murcielago kleur: ijsblauw.
Ik was op slag verliefd en zo kwam ik stukje bij beetje in het wereldje terecht.
stukje bij beetje kwamen er al meet auto's 1:64 Hotwheels en Matchbox wel te verstaan.
toen ik 12 was gingen mijn ouders scheiden, voor mij een zware periode, zelfs nog een tijdje bij mijn opa en oma gewoond.
in die tijd dat ik daar heb gewoond begon het verzamelen ook echt, ik had wel al een paar modellen, maar toen kreeg ik zogezegd het 'virus'.
ik begon met maisto, lekker goedkoop en mooi afgewerkt (vond ik toen).
er kwamen er alsmaar meer en vooral de Playerz varianten, later ook normalen versies.
mijn laatste Maisto weet ik noeg goed: 1:18 Mercedes SL55 AMG.
toen kwam er mijn eerste Autoart, op de AutoRai 2009 kocht ik een Mercedes CL63 AMG dealer edition.
zodoende kwam ik erachter dat dat Autoart ook bestond.
tja en dan ga je toch eens op internet kijken en toen kwamen er meer autoart's en kyosho's.
ik ben ook met deze hobby begonnen omdat ik een hobby nodig had naast mijn andere hobby: Autospotten.
ik ben veel actief op Autojunk en sinds mei dit jaar ook op Youtube.
Hoe ik aan mijn accountnaam kom is ook nog wel leuk om te vertellen:
Ik zag namelijk voor het eerst een Bugatti Veyron 16.4 op de AutoRai 2007 de zwarte bij de Hessing stand.
ik vond het een mooie auto maar voor de rest ging mijn interesse er niet zo naar uit, tot dat er een man achter mij zei dat de auto harder dan 400 km/u ging.
Dan kijk je opeens toch heel anders naar zo'n auto.
toen zag ik een paar jaar geen Bug's, tot in 2008 ik eens Hessing ging bezoeken.
aldaar liep ik wat foto's op het parkeerterrein te maken tot een van de monteur mijn aansporden eens te komen kijken, daar binnen stond: een Bugatti Veyron 16.4 in de kleuren zwart/blauw van een Quot 500 lid!
was tevens ook mijn eerste 'spot' op Autojunk.
en toen ging het hard: bij van Vliet de blauwe toen ene keer bij van Vliet een zwart/zilvere, toen die op de AutoRai 2007 de Fbg Par Hermes.
tja en de laatste tijd ineens heel veel: begin dit jaar 2 op Top Gear Live oa een GrandSport en op Droomrit en de Supercar drive.(waar ik op mijn Youtubekanaal overigens een heel leuk filmpje heb)
en zodoende ben ik aangekomen waar ik nu ben vele Autoart's en Kyosho's verder.
en toen we anderhalf jaar geleden mijn kamer gingen verbouwen kregen ze een mooi plekje in 4 vitrinekasten en een maandje geleden kreeg ik extra plankjes waardoor er nu eentje helemaal leeg staat: 10 plankjes in een kast, ongeveer 6 auto's per plank!

nou jullie kunnen wel rekenen denk ik.
ik hoop iniedergeval nog lang te kunnen verzamelen kan namelijk niet wachten tot Autoart de Bugatti Veyron reeks lanceert.
Youtubekanaal:
http://www.youtube.com/user/BugattiFbgH ... ature=mhum
Autojunk:
http://netwerk.autoblog.nl/gebruikers/bugatti/profile/