dtm alfa team
dtm alfa team
hoi, ik ben nieuw heb me al voorgesteld in het cafe,
ik ben dus begonnen met jada toy's, en wil nu verder gaan met dtm modellen op schaal 1:43.
de eerste 2 modellen verwacht ik zeer binnenkort.
maar nu mijn vraag, is er iemand die de dtm modellen van alfa 155,147,156 spaart, en nog mooier is er iemand die zo daadwerkelijk ook allemaal heeft, en vooral de 155 spreekt mij erg aan.
en hoeveel zijn er eigenlijk van gemaakt?
ik ben dus begonnen met jada toy's, en wil nu verder gaan met dtm modellen op schaal 1:43.
de eerste 2 modellen verwacht ik zeer binnenkort.
maar nu mijn vraag, is er iemand die de dtm modellen van alfa 155,147,156 spaart, en nog mooier is er iemand die zo daadwerkelijk ook allemaal heeft, en vooral de 155 spreekt mij erg aan.
en hoeveel zijn er eigenlijk van gemaakt?
Hmm.. ik spaar zelf alleen 1:18, dus ik weet niet hoeveel alfa DTM modellen er in 1:43 zijn gemaakt. Wel kan ik je vertellen dat alfa alleen met de 155 DTM heeft gereden en dat er van de 147, 156 etc. geen DTM-auto's te vinden zullen zijn.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ze hebben in de DTM met 33 verschillende 155ers gereden.
In 1993 hebben ze met 6 wagens deelgenomen:
-N. Larini
-A. Nannini
-C. Danner
-G. Francia
-G. Giudici (niet orgineel)
-F. Engstler (niet orgineel)
in 1994 hebben ze met 10 wagens deelgenomen:
-N. Larini
-A. Nannini
-G. Francia
-K. Nissen
-S. Buttiero
-C. Danner
-G. Giudici
-F. Engstler
-M. Bartels
in 1995 hebben ze ook met 10 wagens deelgenomen:
-N. Larini (2 versies)
-A. Nannini (2 versies)
-G. Fisichella (2 versies, waarvan 1 niet ogrineel)
-M. Alboreto (2 versies)
-C. Danner
-S. Amthor
-G. Giudici
-M. Alen
-M. Bartels (2 versies)
-S. Modena (2 versies)
en in 1996 hebben ze met 11 wagens deelgenomen:
-N. Larini
-A. Nannini
-G. Fisichella
-C. Danner
-M. Bartels
-G. Tarquini (2 versies, waarvan 1 niet orgineel)
-G. Giudici
- J. Watt
-S. Modena
-Wilson (niet orgineel)
-Hattori (niet orgineel)
Minichamps heeft ook nog een Larini/Nannini Alfa uitgebracht als presentatie model, op de linkerzijde staat Nannini (met een blauwe spiegel) en op de rechterzijde staat Larini (met een gele spiegel)
Zelf heb ik er maar een x aantal van, maar ben wel op zoek
zover ik weet zijn van bijna alle rijders modellen gemaakt (zoniet, dan staat het er achter
)
Minichamps heeft de DTM wagens gemaakt, maar bij de ITC (1996) heeft zowel Minichamps als Onyx modellen gemaakt.
Met die 147 en 156 kan ik je helaas (nog) niet helpen.

In 1993 hebben ze met 6 wagens deelgenomen:
-N. Larini
-A. Nannini
-C. Danner
-G. Francia
-G. Giudici (niet orgineel)
-F. Engstler (niet orgineel)
in 1994 hebben ze met 10 wagens deelgenomen:
-N. Larini
-A. Nannini
-G. Francia
-K. Nissen
-S. Buttiero
-C. Danner
-G. Giudici
-F. Engstler
-M. Bartels
in 1995 hebben ze ook met 10 wagens deelgenomen:
-N. Larini (2 versies)
-A. Nannini (2 versies)
-G. Fisichella (2 versies, waarvan 1 niet ogrineel)
-M. Alboreto (2 versies)
-C. Danner
-S. Amthor
-G. Giudici
-M. Alen
-M. Bartels (2 versies)
-S. Modena (2 versies)
en in 1996 hebben ze met 11 wagens deelgenomen:
-N. Larini
-A. Nannini
-G. Fisichella
-C. Danner
-M. Bartels
-G. Tarquini (2 versies, waarvan 1 niet orgineel)
-G. Giudici
- J. Watt
-S. Modena
-Wilson (niet orgineel)
-Hattori (niet orgineel)
Minichamps heeft ook nog een Larini/Nannini Alfa uitgebracht als presentatie model, op de linkerzijde staat Nannini (met een blauwe spiegel) en op de rechterzijde staat Larini (met een gele spiegel)
Zelf heb ik er maar een x aantal van, maar ben wel op zoek

Minichamps heeft de DTM wagens gemaakt, maar bij de ITC (1996) heeft zowel Minichamps als Onyx modellen gemaakt.
Met die 147 en 156 kan ik je helaas (nog) niet helpen.

doe ik
,
ik heb nog 1 vraag, bestel je wel iets van ebay.de?, ik kijk er net ff naar, en ik zie heel veel leuke auto's voor prijzen waar ik ze hier nog niet tegen gekomen bent, alleen ik begrijp geen woord duits. dus hoe gaat het inn zijn gang, ik moet bieden en als ik heb gewonnen dan? hoe verschied de zending en betaling? en is het te vertrouwen?

ik heb nog 1 vraag, bestel je wel iets van ebay.de?, ik kijk er net ff naar, en ik zie heel veel leuke auto's voor prijzen waar ik ze hier nog niet tegen gekomen bent, alleen ik begrijp geen woord duits. dus hoe gaat het inn zijn gang, ik moet bieden en als ik heb gewonnen dan? hoe verschied de zending en betaling? en is het te vertrouwen?
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Jp-cars schreef:doe ik,
Als je bied en gewonnen hebt

Als je gewoon om zijn/haar IBAN (Internationl Bank Account Number) zijn/haar BIC en het adres van diegene, dan kan je via telebankieren of gewoon bij de bank het geld overstorten, het beste is om dit vooraf te doen en gelijk om de verzendkosten te vragen zodat je niet voor verrassingen komt te staan

- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Jp-cars schreef:we gaan het proberen, je betaalt dus gewoon vooraf, en wacht dan tot de model bij je geleverd word. we gaan het eerst met een goedkoop autotje proberen![]()
verder lees ik echt heeeeeeeeeeeeeel weinig duits
Yep, een beetje vertrouwen in de mens hebben, maar controleer vooraf eerst even zijn feedback (de cijfer die tussen haakjes achter zijn naam staan, met zo'n gekleurde ster), als deze goed is, bijna geen problemen, als je twijvelt, nooit doen!
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Topicje
http://modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=2000&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=diebels+alt
Ik heb zelf de Diebels Alt uitvoering:
Maar jij bent waarschijnlkijk op zoek naar deze:
Of de rode versie die Modelauto_1975 misschien nog te koop heeft

http://modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=2000&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=diebels+alt
Ik heb zelf de Diebels Alt uitvoering:

Maar jij bent waarschijnlkijk op zoek naar deze:

Of de rode versie die Modelauto_1975 misschien nog te koop heeft

erg mooi bus heb je, ben wel benieuwd naar je hele collectie moet ik zeggen, zo te zien heb jij alles wat ik wil. en die link van je, daarin is iemand die de rode alfa truck heeft, alleen al een tijd geleden, aangezien ik hem niet kan pb'en, en of daar kan reageren, weet jij misschien of hij hem nog heeft?
ik ga iig op zoek naar die truck
ik ga iig op zoek naar die truck
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Waarom kan je hem niet pb-en?
Als je op zijn naam (staat onder het alfa plaatje in het blauw) klikt, dan kom je in zijn profiel terecht en dan klik je op het knopje
Dan kom je automatisch in het veld om een pb te sturen.
Als je mijn collectie wilt zien, dan zal je even naar de 2de pagina van prive collectie's moeten gaan, daar staat mijn collectie
Wordt weer eens tijd voor een update 
Als je op zijn naam (staat onder het alfa plaatje in het blauw) klikt, dan kom je in zijn profiel terecht en dan klik je op het knopje

Dan kom je automatisch in het veld om een pb te sturen.
Als je mijn collectie wilt zien, dan zal je even naar de 2de pagina van prive collectie's moeten gaan, daar staat mijn collectie