JG's 1:18 collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
JG.1

Re: JG's gevarieerde 1:18 collectie update 24.12.2010

Bericht door JG.1 »

ben zeer blij met het nieuwe model.. nu ga ik sparen voor een RR Phantom en een Bentley Mulsanne.. :D
JG.1

Re: JG's 1:18 collectie

Bericht door JG.1 »

Als iemand weet waar ik die RR Phantom (1:18) :shock: in NL kan kopen dan hoor ik dat graag.. :thump_up:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

JG.1 schreef:Als iemand weet waar ik die RR Phantom (1:18) :shock: in NL kan kopen dan hoor ik dat graag.. :thump_up:
Volgens mij bij Toms. Denk alleen dat het model behoorlijk aan de prijs is. :wink:
JG.1

Re: JG's 1:18 (dikke bakken) collectie : )

Bericht door JG.1 »

Ik heb gisteren op die site gekeken, maar ze krijgen alleen die Ghost binnen.. ze hebben wel 2 Phantom's maar met schade en die wil ik niet.. wel bedankt voor de tip! :thump_up:
JG.1

Bericht door JG.1 »

Hallo.. ben bezig om via een vriend van mij een RR Phantom uit de U.S.A. te kopen, ik hoop dat het lukt zou een zéér mooie aanvulling zijn van mijn collectie.. ik hou julllie op de hoogte en zodra ik 'm heb zal ik wat foto's op het forum plaatsen..
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Je weet wel dat ze VOLLEDIG gesealed zijn hé? :ja:
Er kan dus niets open, en je betaald er over het algemeen héul erg veel geld voor
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
JG.1

Bericht door JG.1 »

hey Benz fan.. van dat veel geld ben ik op de hoogte maar van dat gesealde wist ik niet!! :cry: heel erg bedankt voor de tip ga er dan nog maar eens goed over nadenken om 'm overseas te halen vind wel dat een model werkende deuren enz.. moet hebben! nogmaals bedankt voor de tip! :thump_up:
Plaats reactie