Wat is je favoriete merk?
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Wat is je favoriete merk?
De laatste tijd zie ik een aardige aanwas van Ferrari- maar ook van BMW fans. De Mercedes en Porsche fans zijn hier ook vertegenwoordigd, maar tonen dat iets minder extravert. Dan zijn er nog verzamelaars van Amerikaans muscle-geweld en natuurlijk nog veel meer merken.
Ik wil weleens een telling zien wat nu echt het populairste merk hier is, dus tijd voor een Poll
Ik wil weleens een telling zien wat nu echt het populairste merk hier is, dus tijd voor een Poll
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- droomautoos
- Contacteer:
- Jolly Club
Ik was altijd erg Italiaans georienteerd, Ferrari/Lancia/Alfa....
Laatste jaren betrap ik mezelf meer en meer op hardnekkige voorkeur voor Engelse auto's, Aston, TVR, Lotus om maar een paar te noemen...
Vind persoonlijk dat het Italiaanse spul steeds verder achteruit holt, met elke facelift worden de Alfa's saaier, met elke nieuwe modellijn wordt Lancia onopvallender en met het vernieuwen van de legendarische Multipla door Fiat is wat mij betreft een nieuw dieptepunt in de vooruitstrevendheid van de Italiaanse autoproduktie bereikt
Bovendien word ik langzamerhand oud, en dan ga je tapijt tot je enkels en een houten dashboard vanzelf waarderen
Laatste jaren betrap ik mezelf meer en meer op hardnekkige voorkeur voor Engelse auto's, Aston, TVR, Lotus om maar een paar te noemen...
Vind persoonlijk dat het Italiaanse spul steeds verder achteruit holt, met elke facelift worden de Alfa's saaier, met elke nieuwe modellijn wordt Lancia onopvallender en met het vernieuwen van de legendarische Multipla door Fiat is wat mij betreft een nieuw dieptepunt in de vooruitstrevendheid van de Italiaanse autoproduktie bereikt

Bovendien word ik langzamerhand oud, en dan ga je tapijt tot je enkels en een houten dashboard vanzelf waarderen

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
mmm toch wel een moeilijk vraagstelling...
Mijn voorkeur gaat naar Opel... welke dus niet in de lijst staat.
Ferrari, Porsche en overig Italiaans heeft bij voorbaat al niet mijn voorkeur... BMW valt niet echt af maar springt er ook niet uit.
Engelse merken waardeer ik wel ( Vauxhall
). USA Cars ook niet echt al zie ik wel veel Opel-familie... General Motors
.
Moeilijke keuze... moet ik even op me in laten werken voor dat ik een keuze kan maken...
Dus hier kom ik later op terug... en dan pas ik dit bericht wel aan...
Mijn voorkeur gaat naar Opel... welke dus niet in de lijst staat.
Ferrari, Porsche en overig Italiaans heeft bij voorbaat al niet mijn voorkeur... BMW valt niet echt af maar springt er ook niet uit.
Engelse merken waardeer ik wel ( Vauxhall

Moeilijke keuze... moet ik even op me in laten werken voor dat ik een keuze kan maken...

Dus hier kom ik later op terug... en dan pas ik dit bericht wel aan...
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Jolly Club
@Mikeop43:
Ben het trouwens een redelijk beetje met Opel-DTM eens, je vraagstelling dwingt ons in een bepaalde richting. Het lijkt een beetje op een referendum over de Europese grondwet:
Vraag: Stem je voor de Europese Grondwet ?
antw. 1: JA !
antw. 2: Waarschijnlijk Wel !
But seriously, ik mis overig Duits (Opel/Ford/Audi/VW) Frans (Renault/Peugeot/Citroen) en Zweeds (Volvo/Saab) en niet te vergeten Koreaans (Kia en Chevrolet
)
Denk dat er best wat aanhangers van deze categorieen nu hun ei niet kwijt kunnen hier
Ben het trouwens een redelijk beetje met Opel-DTM eens, je vraagstelling dwingt ons in een bepaalde richting. Het lijkt een beetje op een referendum over de Europese grondwet:
Vraag: Stem je voor de Europese Grondwet ?
antw. 1: JA !
antw. 2: Waarschijnlijk Wel !
But seriously, ik mis overig Duits (Opel/Ford/Audi/VW) Frans (Renault/Peugeot/Citroen) en Zweeds (Volvo/Saab) en niet te vergeten Koreaans (Kia en Chevrolet

Denk dat er best wat aanhangers van deze categorieen nu hun ei niet kwijt kunnen hier

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
sewgolam schreef:Vroeger was het een en al Ferrari, maar is naarmate ik ouder werd veranderd in Porsche en helemaal na het zien van de Porsche uit Bad Boys.
Ouder en wijzer...

Ik kan hier echt niet kiezen... Engelse auto's samen... daar zit zoveel moois tussen dan, maar ja Porsche. Verkopen de 911 niet voor niets zo lang.

- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer: