EEN REPLICA!!!

oh nee, het was nummer 11. Dat scheel alweer.

(die op plaats 49 is wel een echte, maar dat is dan weer geen 250 GTE)
Ik vind Ferrari juist meer een merk van sportwagens dan van GT's, uitzonderingen daargelaten. Voor een GT zou ik eerder naar andere merken zoals Aston Martin gaan voor een mooie Vanquish bijv.Ferrari10flrb schreef:Op zich niets mis mee met deze uitslag.
Helaas zoals RSH al aangaf dat de GT's wat onderbelicht zijn.
Ben meer iemand van de echt succesvolle Ferrari racers zoals de 250 SWB, 250 GTO, F430 en GTS 550 om maar eens wat te noemen.
En heb zelf niet zoveel met de F40, 288 GTO, F355, Enzo ed. (wel schitterend auto's overigens)
Is maar net hoe je GT definineerd. Ik bedoel dus de GT racers en niet de straat GT's.Autofan schreef:Ik vind Ferrari juist meer een merk van sportwagens dan van GT's, uitzonderingen daargelaten. Voor een GT zou ik eerder naar andere merken zoals Aston Martin gaan voor een mooie Vanquish bijv.Ferrari10flrb schreef:Op zich niets mis mee met deze uitslag.
Helaas zoals RSH al aangaf dat de GT's wat onderbelicht zijn.
Ben meer iemand van de echt succesvolle Ferrari racers zoals de 250 SWB, 250 GTO, F430 en GTS 550 om maar eens wat te noemen.
En heb zelf niet zoveel met de F40, 288 GTO, F355, Enzo ed. (wel schitterende auto's overigens)