Dat Deltaatje daarentegen, een pareltje.. verdient een goede opknapbeurt, en originele wieltjes met ronde gaten!
In welke auto rijden we zelf
- Jolly Club
Re: In welke auto rijden we zelf
Kappa.. de poor man's Quattroporte
. In deze vorm vele malen mooier dan de veel te plompe coupe, die het begin van de teloorgang van het illustere merk inluidde. 
Dat Deltaatje daarentegen, een pareltje.. verdient een goede opknapbeurt, en originele wieltjes met ronde gaten!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- mercedes fan
Vandaag een andere auto voor moeders gekocht

Mercedes C280 met een heerlijke V6 en zo'n beetje alle opties die je kon krijgen in 1999.
Als het goed is gaan we hem vrijdag of begin volgende week ophalen, dan zal ik nog wat eigengemaakt beeldmateriaal plaatsen

Mercedes C280 met een heerlijke V6 en zo'n beetje alle opties die je kon krijgen in 1999.
Als het goed is gaan we hem vrijdag of begin volgende week ophalen, dan zal ik nog wat eigengemaakt beeldmateriaal plaatsen
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

-
rsh_scuderia
- Moderator
- Schaal: 1:18
Handig, kan moeders met blauwe platen ook wat geld binnenbrengen en sparen voor een mooie auto 
Ik moet zeggen dat er bij moeders goede smaak aanwezig is 
Autotechnieker => mijn job en passie 
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
- mercedes fan
Bedankt dames!
Morgenvroeg gaan we hem ophalen
Morgenvroeg gaan we hem ophalen
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- MarcoAzzurro
Welke uitvoering heb je?rallywalt schreef:mijn dagelijks vervoer...
http://i116.photobucket.com/albums/o28/ ... -20v-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wouter
Mijn vader rijd een blauwe 2.0 van 1998. Hij heeft hem nog niet zo lang maar hij bevalt erg goed.
Rijd mooier dan zijn vorige auto zegt hij (was een Alfa 164 TS Super).
- rallywalt
- Schaal: 1:24
- Contacteer:
Mijn Kappa is een 2.4JTD uit 2001. Momenteel staat hij even (tot volgende week) aan de kant wegens een gebroken veerschotel en veer. Het was een tijdje wachten op onderdelen en de veerschotel die aangekomen was bleek dan ook nog eens niet de juiste te zijn. Op dit moment rij ik al een tijdje in een auto van mn werk, een Citroën CX break
Hopelijk kan de Lancia eind volgende week weer de weg op. Een CX rijdt best goed (vooral in de sneeuw), maar ik mis wel het koppel van de Italiaanse JTD motor.
Wouter
Hopelijk kan de Lancia eind volgende week weer de weg op. Een CX rijdt best goed (vooral in de sneeuw), maar ik mis wel het koppel van de Italiaanse JTD motor.
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
2.4 JTD is een heerlijke motor! Alleenwaarom noem je je foto lancia-kappa-2-0-20v-1.jpg als het een 2.4 JTD is? 

- rallywalt
- Schaal: 1:24
- Contacteer:
Omdat ik nog nooit de moeite heb genomen een foto te maken van mijn K
deze is exact dezelfde kleur, met dezelfde wielen
Wouter
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
Ik zal mijn wagentjes er ook eens even tussen zetten:
Als hobby, een BMW 520i uit 1987. Eerste wagen, ben er dwars mee door Tsjechie gegaan

Momenteel staat hij achter in de tuin, naast mijn andere projecten, waaronder een 525 uit 74 en 525e uit 87
Voor het dagelijkse leven heb ik een VolksWagen Passat 1800 Turbo uit 1998

Als hobby, een BMW 520i uit 1987. Eerste wagen, ben er dwars mee door Tsjechie gegaan

Momenteel staat hij achter in de tuin, naast mijn andere projecten, waaronder een 525 uit 74 en 525e uit 87
Voor het dagelijkse leven heb ik een VolksWagen Passat 1800 Turbo uit 1998

Minichamps teller schaal 1:43
F1: 190 /\F1 Set's: 6 /\ F1 Giftboxes: 2 /\ F3: 6/\ Indy: 7 /\ DTM: 8 /\ Le Mans: 4/\ Specials: 2
http://s455.photobucket.com/albums/qq274/Modelcarfan/
F1: 190 /\F1 Set's: 6 /\ F1 Giftboxes: 2 /\ F3: 6/\ Indy: 7 /\ DTM: 8 /\ Le Mans: 4/\ Specials: 2
http://s455.photobucket.com/albums/qq274/Modelcarfan/
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Dwars in de vorm van driftenBRG schreef:Als hobby, een BMW 520i uit 1987. Eerste wagen, ben er dwars mee door Tsjechie gegaan
Mooie 5