Manuel: Chevy C10: bumper etc.

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
koen
Schaal: 1:18

Re: Manuel: Chevy C10: uitlaten

Bericht door koen »

Mercedesnerd schreef:ik zou ook die van F&F maken hoor....
en ik ook, maar het gaat erom wat jij mooi vindt. het is en blijft een mooie wagen, F&F of niet :cool:
Manuel
Contacteer:

Re: Manuel: Chevy C10: uitlaten

Bericht door Manuel »

Update:

Gisteren had ik de achterkant gemaakt van plaatstaal. Ik heb al een sticker gekocht in de vorm van traanplaat die erover heen komt als ik de boel af heb.
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag ben ik bezig geweest met de spoiler. Hij moet alleen nog even een beetje gladgeschuurd worden, en daarna matzwart gespoten worden:
Afbeelding

Verder twijfel ik nog steeds of ik hem na moet maken van F&F. Ik zou graag willen, maar de achterwielen/achteras zijn simpelweg te breed om eruit te zien als die van F&F. Ik heb al wat rolbeugels gemaakt van 0,5 cm staaldraad, voor als ik toch voor het andere idee ga.
Afbeelding
Afbeelding

Als je nog ideeen/tips of wat dan ook hebt, laat maar weten. :D
koen
Schaal: 1:18

Re: Manuel: Chevy C10: achterkant & spoilertje

Bericht door koen »

Mijn mening is dat je juist dat plaatstaal er af moet halen, het ziet er opeens veel "braver" uit. Vind ik
Manuel
Contacteer:

Re: Manuel: Chevy C10: achterkant & spoilertje

Bericht door Manuel »

Tijdje terug even weer mee bezig geweest. Heb een bumper in mekaar geknutselt. Ik heb de originele achterbumper gebruikt, de bumper van een ander model en de achterlichten van de C10. En (beetje improviseren) 2 stukjes hout :D Alles is nog wat smerig op de foto's, dus let daar niet op :)

Verder heb ik het spoilertje matzwart geverft, en heb ik achter ook bladvering gemaakt (die ook werkt).

Afbeelding
Plaats reactie