Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt voor de reply-tjes heren
Deze al enkele weken binnen maar door het geklooi van één der Sunstar vijs-ingenieurs met nieuwe base-plates is dit al het 2 de Sunstarmodel welke ik via een handzaagje van de base-plate moet zagen Omdat de vijzen niet op moment zijn vastgezet maar gewoon doorgeschroefd met beschadigde vijskoppen tot gevolg , waardoor ze niet meer los te draaien zijn ...anyway , deze keer ééntje voor de dragstrip -> Mustang Mach Dragster Stockcar 1971 ....uiteraard van Sunstar
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Op een paar schoonheidsfoutjes na is dit echt een supermooi model, mooie aanwinst
Wellicht dat je de volgende keer de schroefjes met een klein metaalboortje kan uitboren, scheelt een hoop gedoe met zagen en verminderd de kans op schade aan het model. Plus je kunt er na die tijd gewoon weer een nieuw schroefje in draaien (mocht dat om de één of andere reden nodig zijn) .
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Dank heren
Dan nu ééntje waar ik al jaren op zat te wachten , de Ford Taunus TCII 2.0 Ghia uit 1977 op 1:43 van Vanguards ...en het hoeft gezegd ,Vanguards heeft echt z'n best gedaan op dit model en het dan ook voorzien van het toen gehypte vinyl-dakje...en dat voor een leuk prijsje van nog geen 20€
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"