Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
Re: Upgrades: AA Honda NSX
inderdaad een schitterend model van de NSX

- Bugatti Veyron
Re: Upgrades: AA Honda NSX
Ik ben absoluut geen Honda-fan, maar dit is toch wel een hele fraaie wagen 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Upgrades: AA BMW 3.0CSi
Eindelijk is deze BMW 3.0CSi van AA klaar!!! Kreeg van een forumlid opdracht om er Alpina velgen onder te plaatsen, uiteraard alles functioneel te houden.
Bij deze Vishal, zo bracht je hem bij mij:

Beginnende om de originele velgen te verwijderen was niet zo een groot probleem, het hart van de aluminium velgen groter maken, zodat ze over de as passen, was een groter probleem. Maar alles lukt als je maar het geduld ervoor hebt. Alvorens dit moest de auto ook nog verlaagd worden.

Ook de schijven zijn erop gemonteerd en de achtergrond zwart geverfd. Uitdaging was om ook de remklauwen weer te monteren. Stuk zacht ijzerdraad, buigen en dan de klauw zo vlak mogelijk vuilen. Klinkt allemaal makkelijk, heeft mij heel veel tijd gekost, maar wel de moeite waard!!!

Want door de velg kun je de klauwen zien en als de wielen draaien, blijven deze uiteraard op hun plek! Ook zijn er andere hoge banden gemonteerd, immers in die tijd bestonden er geen laagprofiel banden. Dit oogt realistischer en vult ook mooier de wielkasten. De drie blokjes zijn om de juiste off-set te krijgen voor de op liggende Alpina velgen, zodat deze niet de remklauwen raken en dat ze niet te diep in de velg komen te liggen...

Eind resultaat, ook nog een antenne gemonteerd voor de finishing touch...

Enjoy, ik zal hem voor je meenemen naar Houten 2 April, Vishal...

Bij deze Vishal, zo bracht je hem bij mij:

Beginnende om de originele velgen te verwijderen was niet zo een groot probleem, het hart van de aluminium velgen groter maken, zodat ze over de as passen, was een groter probleem. Maar alles lukt als je maar het geduld ervoor hebt. Alvorens dit moest de auto ook nog verlaagd worden.

Ook de schijven zijn erop gemonteerd en de achtergrond zwart geverfd. Uitdaging was om ook de remklauwen weer te monteren. Stuk zacht ijzerdraad, buigen en dan de klauw zo vlak mogelijk vuilen. Klinkt allemaal makkelijk, heeft mij heel veel tijd gekost, maar wel de moeite waard!!!

Want door de velg kun je de klauwen zien en als de wielen draaien, blijven deze uiteraard op hun plek! Ook zijn er andere hoge banden gemonteerd, immers in die tijd bestonden er geen laagprofiel banden. Dit oogt realistischer en vult ook mooier de wielkasten. De drie blokjes zijn om de juiste off-set te krijgen voor de op liggende Alpina velgen, zodat deze niet de remklauwen raken en dat ze niet te diep in de velg komen te liggen...

Eind resultaat, ook nog een antenne gemonteerd voor de finishing touch...

Enjoy, ik zal hem voor je meenemen naar Houten 2 April, Vishal...
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Upgrades: AA BMW 3.0CSi
Ah
je hebt hem af. Very nice resultaat hoor! Mooie waggie is het toch 
Het zijn de velgen die de auto helemaal afmaken.
En die antenne is een leuk detail.
Knap werk hoor.
Groeten Roeland.
En die antenne is een leuk detail.
Knap werk hoor.
Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
Ziet er super uit, netjes gedaan! 
Slim hoe je die remklauwen gemonteerd hebt. Ziet er mooi uit met die velgen 
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Indrukwekkende update. Deze velgen misstaan de auto ook zeker niet 
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Top gedaan!
Dat er geen Alpina's onder zitten heeft me ook altijd tegengehouden voor de aankoop van een exemplaar. Dat vind ik eigenlijk echt een misser dat ze er ook niet eentje met die wielen hebben gemaakt. Ombouwen kost zoals je beschrijft veel tijd, want het moet wel perfect zijn natuurlijk! Gelukkig houd dat ook in dat je geen laag profiel band hebt gebruikt (originele bandjes?) en de antenne maakt het zeker af.
Resultaat is echt een gave 3.0 liter, in een kleurtje waarvan ik niet wist dat AA die gemaakt had. Zeldzaamheidje?
Dat er geen Alpina's onder zitten heeft me ook altijd tegengehouden voor de aankoop van een exemplaar. Dat vind ik eigenlijk echt een misser dat ze er ook niet eentje met die wielen hebben gemaakt. Ombouwen kost zoals je beschrijft veel tijd, want het moet wel perfect zijn natuurlijk! Gelukkig houd dat ook in dat je geen laag profiel band hebt gebruikt (originele bandjes?) en de antenne maakt het zeker af.
Resultaat is echt een gave 3.0 liter, in een kleurtje waarvan ik niet wist dat AA die gemaakt had. Zeldzaamheidje?
geweldig
, bij mij breekt het zweet al uit als ik een burago uit elkaar moet schroeven
doe zo verder
doe zo verder