Als ik me niet vergis is dit de dealer-uitgave. Heb hem zelf ook in deze fraaie kleurstelling gehadMr. Dj M. schreef: Resultaat is echt een gave 3.0 liter, in een kleurtje waarvan ik niet wist dat AA die gemaakt had. Zeldzaamheidje?
Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
- Ricardo
 - Moderator
 - Schaal: 1:43
 - Contacteer:

Re: Upgrades: AA BMW 3.0CSi
Knappe BMW en mooie velgenwissel, al vind ik de originele velgen ook gewoon erg mooi.  

- Montezemolo
 - Schaal: 1:18
 - Contacteer:

Prachtig model, en de velgenwissel is inderdaad prima gedaan 

Montezemolo

Montezemolo
Modelautoforum: 100% ADH

- Mr. Dj M.

Aan de kentekenplaat te zien dacht ik dat dus ookRicardo schreef:Als ik me niet vergis is dit de dealer-uitgave. Heb hem zelf ook in deze fraaie kleurstelling gehadMr. Dj M. schreef: Resultaat is echt een gave 3.0 liter, in een kleurtje waarvan ik niet wist dat AA die gemaakt had. Zeldzaamheidje?
- Jolly Club

Net dat beetje extra meer met die fraaie nieuwe velgen. Prachtig model, prachtig origineel !  

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Een mooi model die beamer 
  leuk en knap gedaan met die velgen
Greetz richard

Greetz richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!

Upgrades: AA Integra en Viper(s)
Graag had ik een update willen laten zien van een Zonda R of een Lexus LFA in wit, of beide. Helaas zijn beide niet (voor een redelijke prijs) leverbaar op het moment en Zonda pas weer na de upgrade. Ik twijfel of ik de LFA in mat zwart moet nemen... (en daarna met blanke lak erover heen, zou voor mij een perfecte droom zijn) Zodra ik weer een iets te melden heb hierover merken jullie het  

Maar even een verlate update van modellen die ik heb uit Houten. Allereerst een zwart Honda Integra Type-R DC-5. Had deze al in het blauw en de Mugen uitvoering, het zoeken is naar de witte Type-R. Deze is zeer lastig te vinden.

BLACK HONDA'S!!!!!

En deze stond ook nog op mijn lijst, een zwarte Dodge Viper SRT-10 Coupé met racing stripes. Had deze al in het rood, ziet er ook strak uit hoor, maar de voorkeur gaat voor mij uit naar de zwarte en zeker met die rode accenten!!! (remklauwen en interieur)

Dat rood springt er echt uit...helemaal geweldig!!

In combi met de Roadster...(nog in originele trim, alleen de rode gordels hieraan toegevoegd)

Zelfde kleur combinaties...

Drag race...

Compleet met de Z06, helaas is deze niet in het zwart geleverd door AA...

Concurrenten van mekaar

Oei, oei, de laatse foto is geen Coupé, maar een Roadster. Zoals gezegd ging de voorkeur uit naar de zwarte SRT10, dus de rode heeft gediend als donor auto. Bekijk het resultaat met onder de foto's uitleg over bepaalde aanpassingen... oftewel upgrades in mijn taal

Even de een pic hoe de Viper voor de aanpassingen eruit zag...

Complete onderstel overgezet, paste totaal niet, moest helemaal aangepast worden. Maar heeft nu wel die prachtige velgen mét die rode remklauwen...

Dashboard en midden console zijn ook overgekomen... Heerlijk die rode accenten...

De Roadster heeft nu ook een diffusor...

Nu zijn de zonnekleppen beweegbaar!!!

Hier de de bestuurderskant naar beneden, let ook op het stuur, ook van de coupé...

Beide zonnekleppen naar beneden...

Ook de stoelen vervangen, deze zijn zwarter en hebben in het rood Viper opschrift... De gordels zijn ook geplaatst, gewoon in het zwart...

Uiteraard moest het embleem van de Coupé ook hier op de neus...

Zelfs de motor is helemaal overgezet, nu heeft deze ook een motorkap steun en zijn de luchtfilters zichtbaar...

Maar even een verlate update van modellen die ik heb uit Houten. Allereerst een zwart Honda Integra Type-R DC-5. Had deze al in het blauw en de Mugen uitvoering, het zoeken is naar de witte Type-R. Deze is zeer lastig te vinden.

BLACK HONDA'S!!!!!

En deze stond ook nog op mijn lijst, een zwarte Dodge Viper SRT-10 Coupé met racing stripes. Had deze al in het rood, ziet er ook strak uit hoor, maar de voorkeur gaat voor mij uit naar de zwarte en zeker met die rode accenten!!! (remklauwen en interieur)

Dat rood springt er echt uit...helemaal geweldig!!

In combi met de Roadster...(nog in originele trim, alleen de rode gordels hieraan toegevoegd)

Zelfde kleur combinaties...

Drag race...

Compleet met de Z06, helaas is deze niet in het zwart geleverd door AA...

Concurrenten van mekaar

Oei, oei, de laatse foto is geen Coupé, maar een Roadster. Zoals gezegd ging de voorkeur uit naar de zwarte SRT10, dus de rode heeft gediend als donor auto. Bekijk het resultaat met onder de foto's uitleg over bepaalde aanpassingen... oftewel upgrades in mijn taal

Even de een pic hoe de Viper voor de aanpassingen eruit zag...

Complete onderstel overgezet, paste totaal niet, moest helemaal aangepast worden. Maar heeft nu wel die prachtige velgen mét die rode remklauwen...

Dashboard en midden console zijn ook overgekomen... Heerlijk die rode accenten...

De Roadster heeft nu ook een diffusor...

Nu zijn de zonnekleppen beweegbaar!!!

Hier de de bestuurderskant naar beneden, let ook op het stuur, ook van de coupé...

Beide zonnekleppen naar beneden...

Ook de stoelen vervangen, deze zijn zwarter en hebben in het rood Viper opschrift... De gordels zijn ook geplaatst, gewoon in het zwart...

Uiteraard moest het embleem van de Coupé ook hier op de neus...

Zelfs de motor is helemaal overgezet, nu heeft deze ook een motorkap steun en zijn de luchtfilters zichtbaar...

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
- Maarten Mercedes
 - Contacteer:

Re: Upgrades: AA Integra en Viper(s)
Mooie upgrade van de Viper Roadster  

Erg gave set zo, de coupe en de roadster

Erg gave set zo, de coupe en de roadster
ongelofelijk , hoe doe je het toch 

geweldig setje amerikaans nationalisme

geweldig setje amerikaans nationalisme
- 
				furiousrossi

Mooie update en super usa auto's 
ook mooie foto's en close ups

ook mooie foto's en close ups
Mooi potje amerikaans geweld.

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package  --  Alfa Romeo Giulia GTAM  --  Ferrari LaFerrari Aperta  --  Ferrari FXXK --  Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl

Mijn site: www.auto43.nl
- Powersprint

Dat is zeker mooi gedaan hoor! 

Wat jij met zwarte auto's hebt heb ik met witte!!
Mooie collectie heb je enne 2 zwarte Honda's? Mis nog een CRX

De Integra in het wit die is toch niet zo lastig te vinden zeker?

Mooie collectie heb je enne 2 zwarte Honda's? Mis nog een CRX
De Integra in het wit die is toch niet zo lastig te vinden zeker?
Wild wild horses couldn't drag me away 

Leuke Integra, en die Viper's zijn top!
Bruut, bruut en vooral zwart.

Bruut, bruut en vooral zwart.

LS,
Hey we hebben een vrijwel identieke collectie. Goede smaak!
Echter 2 andere modellen.
Je schrijft: "Compleet met de Z06, helaas is deze niet in het zwart geleverd door AA..." zo6 weet ik niet maar de c6 coupe doet er weinig voor onder zie foto.

De camaro maakt mijn muscle car setje compleet.
Ik moet weer eens een update maken.
grz Luke

Hey we hebben een vrijwel identieke collectie. Goede smaak!
Echter 2 andere modellen.
Je schrijft: "Compleet met de Z06, helaas is deze niet in het zwart geleverd door AA..." zo6 weet ik niet maar de c6 coupe doet er weinig voor onder zie foto.

De camaro maakt mijn muscle car setje compleet.
Ik moet weer eens een update maken.
grz Luke

The black series