Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Stukken fraaier dan de vorige Benz Persoonlijk had ik de Blower gehouden en de Benz de deur gewezen, denk ik
Minichamps heeft inderdaad een lekkere kleur op deze Arnage gespoten. Ik vind vooral het blauwe dashboard erg gaaf
Het is en blijft een prachtig model deze Arnage, mooie kleurencombo ook Maar voor mijn gevoel had het exterieur net even wat donkerder mogen zijn bij zo'n statige auto
Prettige plaatjes om te zien. sjiek model maar ben ook niet weg van het blauwe interieur
niet dat dat terzake doet want hij hoeft hier de kast ook niet in.
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Maarten Mercedes schreef:Ik vind die blauwe details juist prachtig Het is zo fout, zeker in combinatie met de verchroomde spiegelkappen, maar dat maakt het zo'n geweldig model
Zo fout vind ik het niet, maar wel geweldig!
Echt een mooie uitvoering mede dankzij de kleur en de kofferbak gereedschapset is echt een mooi detail!
De oude classic Benz is overigens echt een mooi ding, ook echt mooi verkleind. Ook weer lekkere foto's trouwens