Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Gerben's Dutch Drivers (14-6 Veel lekkers!!!)
Heerlijke Lambo's
Zelf ben ik bezig met MR versie's van deze wagen's mocht het niet lukken dan weet ik dat het met Ebbro's ook kan
Zelf ben ik bezig met MR versie's van deze wagen's mocht het niet lukken dan weet ik dat het met Ebbro's ook kan
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Klopt. En heel erg goed zelfs!Markopolo schreef:Heerlijke Lambo's
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Zat even mijn berichten door te spitten en zag dat je na de Lambo reactie niets nieuws meer gepost heb. How come (Al heb ik wel een vermoeden.)
En damn wat gaat de tijd hard
En damn wat gaat de tijd hard
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ja ik mis Gerben hier ook! Hoop dat het met je gaat!
Zeer mooie modellen!
Vooral die ferrari van Team Kroymans met die groene velgen is fraai!!
Vooral die ferrari van Team Kroymans met die groene velgen is fraai!!
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Na een kleine afwezigheid heb ik de draad maar weer eens opgepakt en kan ik jullie mijn nieuwste aanwinsten laten zien.
Ik ben vorige week naar Haarlem geweest bij Randall van Autopassion. En daar heb ik onderstaan van meegenomen.
Dit is zo de Spyker C8 Laviolette waar Jeroen Bleekemolen en Tom Coronel Le Mans mee reden in 2010. Ze werden er 27ste mee en tiende in hun klasse, de GT2. Een Spark model.
En hier de echte met Tommy achter het stuur.
Dan de volgende is de BMW Z4 waar Eric Weijers en Ron Swart de 24 uur op de Nurburgring mee hebben gereden in 2009. Zij werden er 43e mee en derde in hun SP5 klasse,
en de echte,
En dan de laatste. Echt een bijzonder mooi Spark model van de Audi R8 LMS van Christiaan Frankenhout. Hij heeft hiermee de ADAC GT Master mee gereden in Oschersleben in 2010.
En hier weer de echte
Verder heb ik me zelf nog getrakteerd op de grote Le Mans bijbel in 3 delen. Echt een hele gave uitgave. En wat een naslagwerk. Alle wagens vanaf de eerste race tot nu toe staan er in. Geweldig. Ik hoef me dus echt niet te vervelen!
Maar toch wel weer tot snel!
-Gerben-
Ik ben vorige week naar Haarlem geweest bij Randall van Autopassion. En daar heb ik onderstaan van meegenomen.
Dit is zo de Spyker C8 Laviolette waar Jeroen Bleekemolen en Tom Coronel Le Mans mee reden in 2010. Ze werden er 27ste mee en tiende in hun klasse, de GT2. Een Spark model.
En hier de echte met Tommy achter het stuur.
Dan de volgende is de BMW Z4 waar Eric Weijers en Ron Swart de 24 uur op de Nurburgring mee hebben gereden in 2009. Zij werden er 43e mee en derde in hun SP5 klasse,
en de echte,
En dan de laatste. Echt een bijzonder mooi Spark model van de Audi R8 LMS van Christiaan Frankenhout. Hij heeft hiermee de ADAC GT Master mee gereden in Oschersleben in 2010.
En hier weer de echte
Verder heb ik me zelf nog getrakteerd op de grote Le Mans bijbel in 3 delen. Echt een hele gave uitgave. En wat een naslagwerk. Alle wagens vanaf de eerste race tot nu toe staan er in. Geweldig. Ik hoef me dus echt niet te vervelen!
Maar toch wel weer tot snel!
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Prachtige aanwinsten weer Gerben, maar die Spyker is wel mijn favoriet, die is helemaal goed
En welkom terug weer
Montezemolo
En welkom terug weer
Montezemolo
Modelautoforum: 100% ADH
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Goed weer eens wat van je te zien Gerben!!
Mooie aanwinsten weer.
Heb je wat info wat betreft de "Le Mans bijbel"?
Mooie aanwinsten weer.
Heb je wat info wat betreft de "Le Mans bijbel"?
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
he gerben,
Gaaf dat je weer eens post hier en de update is niet mis heerlijke spyker.
rudie
Gaaf dat je weer eens post hier en de update is niet mis heerlijke spyker.
rudie
Dag Gerben
Ferrari en Lamborghini hebben naam en staan bekend om hun snelle autos .
Maar af en toe komt er een fabrikant met een model op de markt waar de Italiaanse autoingenieurs zo van schrikken dat de Visuvius op zijn grondvesten doet trillen.
En wij in andere delen van Europa maar weer twijfellen ,zouden we een nieuwe paus krijgen of hebben ze in Duitsland weer nieuwe bougies ontwikkeld ?
Zoals die strakke R8 race uitvoering wooow wat een monster (dressed to kill) .
Volgens mij is deze auto nog niet uitontwikkeld (met andere technieken zouden ze wel eens een echte veyron killer in handen hebben).
En dan ons Neerlands trots de spyker ,bezit ook zo'n heerlijke brul.
Al moet ik zeggen dat ik de le mans uitvoering nog niet gehoord heb (in real ) .
Mooie fotos Gerben .
Vriendelijke groet
Erwin
Ferrari en Lamborghini hebben naam en staan bekend om hun snelle autos .
Maar af en toe komt er een fabrikant met een model op de markt waar de Italiaanse autoingenieurs zo van schrikken dat de Visuvius op zijn grondvesten doet trillen.
En wij in andere delen van Europa maar weer twijfellen ,zouden we een nieuwe paus krijgen of hebben ze in Duitsland weer nieuwe bougies ontwikkeld ?
Zoals die strakke R8 race uitvoering wooow wat een monster (dressed to kill) .
Volgens mij is deze auto nog niet uitontwikkeld (met andere technieken zouden ze wel eens een echte veyron killer in handen hebben).
En dan ons Neerlands trots de spyker ,bezit ook zo'n heerlijke brul.
Al moet ik zeggen dat ik de le mans uitvoering nog niet gehoord heb (in real ) .
Mooie fotos Gerben .
Vriendelijke groet
Erwin
Ow, die R8 LMS is zoo lekker
Spijker heb ik helemaal niets mee helaas. Ik vind ze bijzonder lelijk vormgegeven De BMW is beter, maar kan niet aan de R8 tippen
Maar het zijn mooie modellen en weer erg leuk dat de foto's van de originelen erbij staan.
Spijker heb ik helemaal niets mee helaas. Ik vind ze bijzonder lelijk vormgegeven De BMW is beter, maar kan niet aan de R8 tippen
Maar het zijn mooie modellen en weer erg leuk dat de foto's van de originelen erbij staan.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
So very true!rpi schreef:Ow, die R8 LMS is zoo lekker
altijd lekker zo'n Spyker
altijd lekker zo'n Spyker