Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb niet zo veel met supercars, maar een F40...
De F50 en Enzo zijn maar weinig vergeleken met dit.
Wat een prachtig en tijdloos icoon.
Mooie foto's
Ze mogen ervan zeggen wat ze willen maar de F40 blijft een schitterende sportwagen!
Kyosho heeft er idd een prachtig model van gemaakt. Heb hem hier ook al een hele tijd staan.
Knappe aanwinst
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Nog maar even een update-je online rammen dan maar;
niet meer in collectie
Dan verwacht ik binnenkort (eindelijk) weer een CMC update
Begin weer een beetje in m'n oude verzameltempo terug te vallen volgens mij, das nie goed voor de portemonnee nie
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Zeer mooie Lotus. Heb deze versie hier ook staan, samen met de duikbootversie.
Prachtig door zijn eenvoudig maar sterk design! AA heeft goed werk geleverd.
Knappe update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Fijn hoor deze Lotus
Okay, okay, het interieur is om te huilen, zo lelijk. Maar toch; een Lotus
Ook erg fijn dat je de lekkere jaren '70 look blijft zien, maar dat het nog steeds aangenaam blijft
Kon deze wagen van Rob kopen tegen een zeer aantrekkelijke prijs omdat het model wat schade had (ruitenwisser en spiegeltje afgebroken), bedankt Rob, als ik jou toch niet kende was mijn cmc afdeling een stukkie kleiner
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti