Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Allen trouwens nog hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties Sorry voor al die smerige Bburago's... (nee hoor!!!). De Bburago-tijd heb ik nu echt gehad, het worden vanaf nu alleen nog maar Autoart's en andere mooie merken. Weten jullie trouwens misschien al wanneer de DB9 van Minichamps uitkomt?
Ik hoop dat ie snel hier is. Ik ga zaterdag nog naar de classic sallon in Antwerpen, misschien hebben ze hem daar al. Ik heb fotó's van het model gezien en hij ziet er best goed uit. Geen Autoart, maar dat kan ook niet voor die prijs...
Ik heb nog een nieuwe modelletje gekocht op modelautobeurs. Het is een 1/43 Mclaren M8b, precies dezelfde als de 1/18. Kon ik niet laten staan voor tien euri...
In Engeland is de DB9 al te koop, voor 19 pond , waarom is ie zo goedkoop, is de kwaliteit niet goed ofzo, mag ik niet hopen want ik wacht al vrij lang op dit model, en wat zou de prijs in Nederland zijn?
Squid schreef:In Engeland is de DB9 al te koop, voor 19 pond , waarom is ie zo goedkoop, is de kwaliteit niet goed ofzo, mag ik niet hopen want ik wacht al vrij lang op dit model, en wat zou de prijs in Nederland zijn?
19 pond is toch al snel 35 euri geloof ik hoor, maar dan nog valt t best mee idd. Denk niets om je zorgen over te maken
CARROS schreef:Mooie verzameling hoor!!! Is het nog gelukt de 40th Anniversary Murciélago te bemachtigen???
Nee, nog niet. Een winkel in de buurt heeft het model wel staan maar kost 130 euro. Ik dacht eerst veel minder, maar het bleek niet zo te zijn. 130 euro is wel veel, maar als je kijkt dat ze op Ebay voor 275 dollar te koop zijn valt het mee. Ik weet nog niet wat ik ga doen...
Zaterdag was ik nog op de Classic Salon in Antwerpen, stond daar een 1/43 TVR Griffith 500. In exact dezelde uitvoering die wij hebben! Dus ik vraag naar de prijs: 160 euro!!! Toch maar laten staan...
Ik ben pas morgen jarig, maar ik weet nu al wat ik krijg... en dat zijn de volgende twee modellen:
1/18 Jaguar C-type #18 Le Mans winner
1/18 Aston Martin DB9
Ik zal zo snel mogelijk foto's proberen te plaatsen, zeker de DB9 is voor velen een overweging waard dus ik zal ook mijn eigen mening over het model plaatsen. Er staat ook nog een Cobra Daytona van Exoto in de bestelling, dus hopelijk komt die er ook nog snel bij. Ik heb m'n lijst ook maar meteen aangepast, wat er nu staat is mijn collectie en de Bburgó's enzo hoop ik nog maar eens te verkopen.
Mooi TVR freak! Beter dat je de Minichamps hebt gekocht en niet de Solido..Ik heb ze vergeleken en het is die 5 euro echt wel waard! Ik zie ze nog wel eens ej
Overigens, TVR Freak en ik willen een site gaan maken over onze modellen. Heeft iemand nog tips voor namen? We maken een .tk site.