Breng ook een bezoek aan de stand van de NAMAC in Hal 3.

Voor de 3e keer op rij aanwezig ter promotie van onze hobby, te midden van al het 1:1 geweld

Groeten,
Ferry
Is goed ik zal dan eens gaan kijkensquadraminiatura schreef:Altijd leuk de AutoRAI![]()
Breng ook een bezoek aan de stand van de NAMAC in Hal 3.![]()
Voor de 3e keer op rij aanwezig ter promotie van onze hobby, te midden van al het 1:1 geweld![]()
Groeten,
Ferry
Ik gok op Carrera GT?!Roebas schreef:Wat is een CGT ? Een Compacte Groene Trapauto?
Groeten Roeland.
goed gegoktTestaRossa schreef:Ik gok op Carrera GT?!Roebas schreef:Wat is een CGT ? Een Compacte Groene Trapauto?
Groeten Roeland.
op de 15e van arpil is er op zandvoort een event met een groot aantal supercars (waaronder dus een Aventador) die avond overnachten ze in een Amsterdams hotel en checken dan op 16 april om 12:30 uit!Mercedesnerd schreef:wat is er dan in Amsterdam die zelfde dag.
nog een week tot autorai!!!!!!!!
squadraminiatura schreef:Altijd leuk de AutoRAI![]()
Voor de 3e keer op rij aanwezig ter promotie van onze hobby, te midden van al het 1:1 geweld![]()
Groeten,
Ferry
Hallo Ron,MB 500 Sec Ronnie schreef: Wanneer en hoe laat ik/we er precies ben/zijn, dat is erg afhankelijk van mijn prive thuis situatie![]()
Maar er naar toe gaan, doen we zeker.
squadraminiatura schreef:Altijd leuk de AutoRAI![]()
Groeten,
Ferry
@ ferry,
Ik hoop je te treffen op op de Rai, voor een modelauto praatje.
Ron
Dan zal ik de 19e zeker even langslopen met mn vader!squadraminiatura schreef:Hallo Ron,
Even los van jouw situatie kan ik je vertellen dat ik op 14 en 19 april op de NAMAC stand aanwezig zal zijn.
Zou leuk zijn als wij elkaar daar treffen![]()
De standbemanning rouleerd, iedere dag zijn er andere leden die vrijwillig de stand bemannen.
Vanuit mijn werk heb ik al kunnen snoepen op de RAI![]()
en het ziet er weer als een autoshow uit, hoewel er diverse merken ontbreken
![]()
Het zou leuk zijn elkaar te treffen, en ik wens je samen met je vader in ieder geval een heel fijn bezoek. En kies wat moois uit he![]()
![]()
Groeten,
Ferry