Eén Tip RSH, niet kijken naar de dames bij de Alfa stand!rsh_scuderia schreef:Vrijkaarten gekregen dus vrijdag ga ik even langs.
De F40 staat er weer en daarmee is de show al geslaagd natuurlijk.
Ook even koeken bij de Alfa stand en voor de rest lekker rondneuzen en wellicht nog een geinig modelletje op de kop tikken.
Natuurlijk ga ik ook nog eens langs bij de NAMAC stand. Altijd leuk
Die zijn echt ontzettend lelijk!

En dames en heren, hebben jullie het Kia driemtiem al ontmoet?

Kia ontlopen dus!
 Kia ontlopen dus!

zijn teamgenoot had géén auto’s héél gelaten, dus we moesten het met deze doen…..
 zijn teamgenoot had géén auto’s héél gelaten, dus we moesten het met deze doen…..

'T is gewoon om tranen van in je ogen te krijgen als je ziet hoe de prachtige historie van dit merk op zo'n manier wordt weggegooid.
  'T is gewoon om tranen van in je ogen te krijgen als je ziet hoe de prachtige historie van dit merk op zo'n manier wordt weggegooid.  Ik pleit voor een boycot op de nieuwe Thema en Voyager. En als ze daardoor in de problemen komen houden ze hun handje maar op bij suikeroompje Berlusconi
  Ik pleit voor een boycot op de nieuwe Thema en Voyager. En als ze daardoor in de problemen komen houden ze hun handje maar op bij suikeroompje Berlusconi  (P.S: Zou het bijna vergeten zijn, maar er staat hier ook een nieuwe 1:18, foto's volgen nog
 (P.S: Zou het bijna vergeten zijn, maar er staat hier ook een nieuwe 1:18, foto's volgen nog  )
 )