Autorai 2011

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Autofan
Schaal: 1:18

Re: Autorai 2011

Bericht door Autofan »

Autofan schreef:
squadraminiatura schreef:Hallo Ron,

Even los van jouw situatie kan ik je vertellen dat ik op 14 en 19 april op de NAMAC stand aanwezig zal zijn.
Zou leuk zijn als wij elkaar daar treffen :thump_up:
De standbemanning rouleerd, iedere dag zijn er andere leden die vrijwillig de stand bemannen.
Vanuit mijn werk heb ik al kunnen snoepen op de RAI :mrgreen: :roll: en het ziet er weer als een autoshow uit, hoewel er diverse merken ontbreken :(

Het zou leuk zijn elkaar te treffen, en ik wens je samen met je vader in ieder geval een heel fijn bezoek. En kies wat moois uit he :wink: :thump_up:

Groeten,
Ferry
Dan zal ik de 19e zeker even langslopen met mn vader! ;)
We hebben je idd gevonden. :D ;) Nog meer bekenen gezien?
Afbeelding
squadraminiatura
Schaal: 1:43

Bericht door squadraminiatura »

Autofan schreef:

Dan zal ik de 19e zeker even langslopen met mn vader! ;)
We hebben je idd gevonden. :D ;) Nog meer bekenen gezien?[/quote]

Ja, dat was heel leuk, en je was natuurlijk heel herkenbaar met "mijn huismerk" op jouw shirt :mrgreen: :thump_up:

Vanuit modelautoland heb ik verder geen bekenden meer ontmoet helaas, echter wel veel mensen met belangstelling in het verzamelen van modelauto's.
Dit leidde stevast tot hele leuke gesprekken met mensen met leuke verzamelonderwerpen.
En uiteraard hebben we met de speciale NAMAC RAI-aanbieding weer veel van die mensen lid van de NAMAC kunnen maken :thump_up:

Na de pasen gaat deze jongen nog proefrijden bij Alfa Romeo in de Guilietta, en bij Peugeot in de nieuwe 508 SW :D n.a.v. wat leuke gesprekken op de stand.

Groeten,
Ferry
tom

Bericht door tom »

squadraminiatura schreef:Even los van jouw situatie kan ik je vertellen dat ik op 14 en 19 april op de NAMAC stand aanwezig zal zijn.
Ik had dit topic even moeten lezen, ik was er gisteren ook. Ben wel even wezen kijken bij de NAMAC, leuke tentoonstelling!
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

Ik ben er 16 april geweest en heb ook modelstands gezien.

Maar heb niks gekocht, want de grootste stand vond ik de prijzen wel erg hoog hebben. Zo vroeg hij voor een Jaguar XKR € 120,- (volgens AutoArt = +/- € 90,-) en voor een Koenigsegg CCX vroeg hij zelfs bijna € 200,-. Vind ik wel erg overdreven.
En de anderen hadden alleen wat mindere modellen.

Maar goed, dat is wat ik zag :mrgreen:
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Weet iemand of er op de Mercedes-stand nog zwarte 1:18 SLSen te koop zijn?

Ik ga zaterdag, de allerlaatste RAIdag van dit jaar dus hoop dat er nog een paar over zijn :pray:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Audi-Exclusive

Bericht door Audi-Exclusive »

Weet iemand of er 1:18 modellen bij Audi en Bentley zijn?
Ga zaterdag ook heen.
tom

Bericht door tom »

Bij Audi verkochten ze niks, de enige modellen stonden in kleine vitrines achterop de stand.
freeroad
Schaal: 1:50
Contacteer:

Bericht door freeroad »

Ik ga morgen, ik wil ook een model meenemen. Zal wel even kijken voor jullie!
Heb alvast geregeld dat ik een briefje heb dat ik morgen om half 12 weg mag op school. :dance:
Komen we ongeveer om 12:00 aan, precies als alles opengaat dus. Camera is opgeladen, ben er helemaal klaar voor en heb er ontzettende zin in!
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Basselijn

Bericht door Basselijn »

Audi-Exclusive schreef:Weet iemand of er 1:18 modellen bij Audi en Bentley zijn?
Ga zaterdag ook heen.
voor bentley modellen moet je op de stand van Hessing zijn. Even lief vragen en je mooiste overhemd aantrekken, dan moet het lukken :cool: het enige wat ik bij Audi heb gezien waren idd drie modellen ergens achterop de stand, vraag me af of ze die ook verkopen :doh:
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Autofan

Bericht door Autofan »

squadraminiatura schreef:
Autofan schreef: We hebben je idd gevonden. :D ;) Nog meer bekenen gezien?
Ja, dat was heel leuk, en je was natuurlijk heel herkenbaar met "mijn huismerk" op jouw shirt :mrgreen: :thump_up:

Vanuit modelautoland heb ik verder geen bekenden meer ontmoet helaas, echter wel veel mensen met belangstelling in het verzamelen van modelauto's.
Dit leidde stevast tot hele leuke gesprekken met mensen met leuke verzamelonderwerpen.
En uiteraard hebben we met de speciale NAMAC RAI-aanbieding weer veel van die mensen lid van de NAMAC kunnen maken :thump_up:

Na de pasen gaat deze jongen nog proefrijden bij Alfa Romeo in de Guilietta, en bij Peugeot in de nieuwe 508 SW :D n.a.v. wat leuke gesprekken op de stand.

Groeten,
Ferry
Haha, das altijd leuk. :D Vond de 508 iig heerlijk rijden met de 1.6 THP. :thump_up: Mssn zie ik je 7 mei weer. ;)
Afbeelding
Audi-Exclusive

Bericht door Audi-Exclusive »

Basselijn schreef:
Audi-Exclusive schreef:Weet iemand of er 1:18 modellen bij Audi en Bentley zijn?
Ga zaterdag ook heen.
voor bentley modellen moet je op de stand van Hessing zijn. Even lief vragen en je mooiste overhemd aantrekken, dan moet het lukken :cool: het enige wat ik bij Audi heb gezien waren idd drie modellen ergens achterop de stand, vraag me af of ze die ook verkopen :doh:
Zal daar komen in mijn mooiste overhemd :cool:
Bedankt voor de tip zal zaterdag eens kijken
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
freeroad
Schaal: 1:50
Contacteer:

Bericht door freeroad »

Owh ik kon met mijn T-shirt korte mouwen en spijkerbroek naar binnen bij, Aston Martin, Ferrari, Hessing, Porsche, Supercar paddock en nog wat andere. Maakt niet uit wat je draagt. Heb heel véél foto's gemaakt, dus kan me lol op. Nog wat dames versierd bij Peugeot en Renault :P (stonden toch echt de mooiere meiden)
@Maarten er stonden nog SLS'en in de vitrine, ik heb het even gevraagd en je kon ze gewoon nog kopen. Bij Audi kon je de modellen die achterin stonden ook kopen, modellen bij Ferrari waren niet te koop.
Jaguar had modellen achter staan, en bij Renault kon je het model alleen bestellen en dan werd het gratis thuisbezorgd bij aankoop daar.
Tip om binnen te komen op de stands is gewoon netjes praten enzovoort, en ook gewoon zeggen dat je een drukbezochte eigen site heb waarvoor je foto's maakt.
(zeg je dat je van Autogespot bent ofzo)
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

squadraminiatura schreef:
Na de pasen gaat deze jongen nog proefrijden bij Alfa Romeo in de Guilietta,

Groeten,
Ferry
Dat gaat een zeer fijne proefrit worden :ja:
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Zo, dat was de RAI weer voor 2011. Ik heb even snel een paar foto's uitgezocht en zoveel mogelijk de reflecties van die irritante lampen weggepoetst :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding