Persoonlijk had ik die antenne aan de zijkant van de kofferbak gemaakt, daar hoort deze origineel bij een 9C1 te zitten namelijk, er zit links nog steeds een stuk kabel van de oude antenne die daar ooit zat, gat had je makkelijk weer open kunnen maken.
Kijk maar eens in je kofferbak

Het plaatwerk is daar namelijk ook steviger waardoor je minder gauw deuken krijgt door "sweeping"
De antenne zit op de kofferdeksel nu op de zwakste plek, in het midden waar het plaatwerk het minst stevig is.
Maar goed, Djurre, het is niet meer jouw 9C1, dus shut up
Voor wat betreft politieapparatuur en lampen kan ik ook iets vertellen:
In principe mag je geen verlichting voeren anders dan de standaard lampen die iedereen heeft.
Als je op de openbare weg gaat rijden zul je de boel af moeten dekken met een zwarte doek.
Heb je pech, houden ze je staande en controleren ze of je de verlichting aan kan schakelen, of niet.
Komen ze erachter dat het kan moet je in het ergste geval alles ter plekke eruit slopen.
Ik ga er vanuit dat Wous voor alle verlichting een verborgen schakelaar heeft gemaakt.
Voor wat betreft de bullbar, in principe valt de auto nog buiten de nieuwe wetgeving over het verbod van bullbars en mag deze gewoon blijven zitten.
Echter, in de wet staat wel dat huidige bullbars geen scherpe randen en kanten mogen hebben, en dat heeft deze wel.
Voor oom agent zal het dus een twijfelgeval blijven, en kom je er waarschijnlijk wel mee weg.
Rij echter geen voetganger of fietser aan, want dan ga je geheid voor de bijl met dergelijke constructies, en je verzekering zal er alles aan doen om niet uit te hoeven keren.
Probeer een keer de auto met bullbar en al APK te keuren.
Wous, vind je het niet leuk om zelf al die apparatuur in te bouwen?
Op die manier wordt het echt jouw auto, geeft een voldaan gevoel, en leer je meteen de auto van binnen en buiten kennen
Al met al is het wel goed en leuk om te zien dat de 9C1 zijn voltooiing nadert.
Het is een unieke verschijning, en ik hoop dat de auto uiteindelijk ook goed blijft.
Het is altijd een gok geweest, hoop dat de motor en bak goed blijven na al die jaren stilstand.